找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 1869|回復: 10

[喇叭] TAD ME-1 (2/10更新)

[複製鏈接]
發表於 2025-9-4 19:32:36 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 ironbluevision 於 2026-2-10 10:18 編輯

541118624_17879645100389364_7662811891095047170_n.jpg

買JMR之前其實想要TAD多d,但台灣代理個價唔啱budget
兩個禮拜前見到有人用靚價賣水貨,即刻落手,尋日揸車落台中自己搬返黎

同JMR取向完全不同,呢對分析力好高,但音樂性都好好
而家用全套eso推(7月買左K-05XD播碟)

睇返自己舊系統d相,最初係NAD推Epos。。。果陣覺得eso老麥tad呢d牌子自己應該都冇機會玩,而家eso加TAD應該都算圓夢,要好好享受

線材方面諗緊duelund或者swisscables喇叭線,另外想買條中性或者偏暖既電源線俾後級用

評分

5

查看全部評分

發表於 2025-9-4 21:47:33 | 顯示全部樓層
恭祝晒! TAD正.
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-9-5 07:26:09 | 顯示全部樓層
執到好嘢, 恭喜哂, 我都係TAD用家.
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-9-5 10:11:22 | 顯示全部樓層
擴音機看不清,好像是新天新地代理的法國audiomat膽機?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-9-5 10:43:05 | 顯示全部樓層
平凡人 發表於 2025-9-5 10:11
擴音機看不清,好像是新天新地代理的法國audiomat膽機?

對,因為用JMR的時候有買一部二手的來聽,的確很合JMR,但個人更喜歡esoteric推出來的聲音
現在準備 audiomat + JMR 一起賣出

目前用架子右邊整套的esoteric聽歌,K-05XD / N-05XD / S-05
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-9-5 13:47:02 | 顯示全部樓層
JohnWu 發表於 2025-9-4 21:47
恭祝晒! TAD正.

duelund有出線材咩?

BTW, 介紹條厚暖有分析力, 中高頻仲有份金光感既線材比你.

GEKKO CABLE 黑騎士.

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-9-5 15:36:19 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2025-9-5 13:47
duelund有出線材咩?

BTW, 介紹條厚暖有分析力, 中高頻仲有份金光感既線材比你.

有,之前老麥推JBL4429有用過一陣,但d貓唔知點解好鍾意走去咬,所以收埋左

https://jeffsplace.positive-feed ... es-the-art-of-tone/
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-9-5 16:07:36 | 顯示全部樓層
ironbluevision 發表於 2025-9-5 15:36
有,之前老麥推JBL4429有用過一陣,但d貓唔知點解好鍾意走去咬,所以收埋左

https://jeffsplace.positiv ...

我都未聽過添...唔知好唔好聲呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-9-6 08:35:38 | 顯示全部樓層
ironbluevision 發表於 2025-9-5 10:43
對,因為用JMR的時候有買一部二手的來聽,的確很合JMR,但個人更喜歡esoteric推出來的聲音
現在準備 audi ...

成套黑魂Eso西裝, 真係有品味, 如果可以加埋隻黑色G-05, 咁就完美.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2026-2-10 10:17:55 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ironbluevision 於 2026-2-10 10:18 編輯

更新
分別用二嫂前後同老麥合併(MA8900)推左兩三個月之後冇乜怨言,但覺得好似可以再好d,所以上網睇下其他用家既組合
一睇就身痕,最後鎖定貴豐Diablo
本來有睇300,但有個外國TAD用家話300太勁,佢覺得配120岩岩好,所以就去馬,買左二手120
台灣貴豐行貨食水好深,所以好多人都搵代購,呢部都係上一手用家搵代購買返黎,但仲好新淨

一開機就覺得好正
同老麥差唔多力道,但控制力好過MA8900
分析力都幾好,高音冇二嫂咁尖,多左韻味(貴豐味?
太太一行入黎書房就問係唔係又換左機

最後N-05XD/S-05連埋JMR喇叭成套送俾老豆聽歌
HAssBf_bcAAVrVD.jpg

評分

4

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2026-2-11 08:36:32 | 顯示全部樓層
ironbluevision 發表於 2026-2-10 10:17
更新
分別用二嫂前後同老麥合併(MA8900)推左兩三個月之後冇乜怨言,但覺得好似可以再好d,所以上網睇下其 ...

提議加埋G-05時鐘, 保證聲音三級跳.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 03:33 , Processed in 0.034019 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表