找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 1044|回復: 1

[黑膠系統] 聲音三級跳

[複製鏈接]
發表於 2025-9-8 21:12:40 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 ackcheng 於 2025-9-8 21:19 編輯

兩個禮拜前到九龍灣Avantagarde門市, 啱啱撞見Andy, 佢問我最近有冇「買」新嘢玩!其實真係
沒有.

沒有買!但有自己DIY!!

其實自從買咗DSAudio Es-001 個偏心儀, 覺得有個好大嘅缺陷,就係要將一些LP中間嗰洞夾硬挖大! 大佬
呀, 咁樣好傷㗎嘛! 啲珍藏LP好貴㗎!

IMG_4450.jpeg

所以就最後改裝左AF1 嗰條pin.

IMG_4448.jpeg

呢個設計係中間瘦咗身, 所以唱片可以任意移動.

還有,我將ES-001 底部個連接器都修改好。現在同個Pin perfect match, 一啲虛位都冇。
不存在唔差。
IMG_4449.jpeg

另外,我通常用Acoustical System 的 Smart Tractor 做Setup。而家連呢一把尺嘅中間部份都custom made 咗 一個adaptor,同個Pin又係Perfect match。

而家所有measurement 都係Co-axial 接近零偏差。

IMG_4446.jpeg

IMG_4447.jpeg

聲音自然三級跳!




評分

8

查看全部評分

發表於 2025-9-9 10:22:01 | 顯示全部樓層
係喎, 果日真係咁啱撞到鄭醫生.

原來你最近攪左咁多野...
話時話, 我都想買把AS TRACKER....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 18:11 , Processed in 0.096519 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表