找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2060|回復: 12

[請教] 友蛇二奶店買咗PANASONIC ST30+3D AVATAR BR

[複製鏈接]
發表於 2011-7-2 22:04:26 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 bigmicmic 於 2011-7-2 22:22 編輯

本人在友蛇二奶店買咗PANASONIC ST30,送眼鏡,BR機,同3D AVATAR
上星期買,今日收貨
點知送到黎,畀咗隻二手 3D AVATAR我,打返去畀佢地,佢地啲STAFF話唔覺意開咗
同我講有新先換返畀我,仲等我睇咗成個幾两個月,呢間啲評價都唔錯,先幫佢地買,
點知都係咁,唉,當啲客低能,
大家買野都係小心啲,由其係佢啲間野!
發表於 2011-7-3 00:17:27 | 顯示全部樓層
本人在友蛇二奶店買咗PANASONIC ST30,送眼鏡,BR機,同3D AVATAR
上星期買,今日收貨
點知送到黎,畀咗隻 ...
bigmicmic 發表於 2011-7-2 22:04



    二手 3D AVATAR
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 00:23:08 | 顯示全部樓層
員工操守極有問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 00:39:17 | 顯示全部樓層
一粒老鼠屎壞了一煲粥...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-3 19:33:04 | 顯示全部樓層
我中午出咗去換,佢地話要喺代理攞過隻新,等到星期三先有,我問佢地我本來嗰隻去咗邊,係咪攞咗去賣,佢地無出聲,佢地真係好無品,叫啲客以後點再同佢地買野!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 20:06:34 | 顯示全部樓層
喺mk啲影音店買嘢...一定要一手交錢,一手交貨....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 20:16:28 | 顯示全部樓層
二手blu-ray 煲熟左,聲畫都會高好多架,樓主唔駛慶啦。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 20:22:48 | 顯示全部樓層
二手blu-ray 煲熟左,聲畫都會高好多架,樓主唔駛慶啦。
matta722 發表於 2011-7-3 20:16


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-5 21:26:27 | 顯示全部樓層
頭先攞咗隻3D AVATAR BR啦,總算攪掂晒,各位C HING,買野真係要小心啲!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-21 01:39:51 | 顯示全部樓層
有人玩電話,我懷疑同呢件事有關,再有人玩電話,我會一直頂返上黎,再玩報警!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-21 01:44:41 | 顯示全部樓層
有人玩電話,我懷疑同呢件事有關,再有人玩電話,我會一直頂返上黎,再玩報警!!! ...
bigmicmic 發表於 2011-7-21 01:39



    點玩電話法?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-21 09:30:52 | 顯示全部樓層
二奶仔? 甘冇了
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-21 09:47:59 | 顯示全部樓層
點玩電話法?
kachow 發表於 2011-7-21 01:44


我估半夜叫你起身苛尿果d低能仔.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 23:44 , Processed in 0.038769 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表