找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2281|回復: 9

[請教] 裝修接線問題請教!!!

[複製鏈接]
發表於 2011-7-12 11:29:56 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
想請教各ching,我見人地裝修所有線都入晒wall, wall上只掛電視,電視同地櫃之間完全沒有連接線外露!我想請教有冇方法可以在日後都可以自己更換電視同地櫃之間的(e.g. HDMI, AV, antenna cable..etc)而唔駛變左行明線呢??謝謝!!
發表於 2011-7-12 11:53:19 | 顯示全部樓層
想請教各ching,我見人地裝修所有線都入晒wall, wall上只掛電視,電視同地櫃之間完全沒有連接線外露!我想請教 ...
iagi 發表於 2011-7-12 11:29



    可以架, 你同裝修師講做大暗喉, 上面位置電視機可以覆蓋, 下面位置則是可以裝開孔的電制蓋
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-12 12:14:09 | 顯示全部樓層
想請教各ching,我見人地裝修所有線都入晒wall, wall上只掛電視,電視同地櫃之間完全沒有連接線外露!我想請教 ...
iagi 發表於 2011-7-12 11:29


嗰 d 叫入牆過線槽...其實係個唔知鋁定係銻嘅長方盒...一般約 3.5" 闊 (唔會闊過一個單蘇)...1-1.5" 深...
我都用緊...依家過緊 3 條 HDMI...1 條光纖...1 條 RCA...1 條天線...1 條槽都夠位...
電視獨立做牆蘇响電視背...高低電分開...對電視接收較好...少 d 干擾...
如果你有較多 HDMI 或其他接線...建議做 2 條槽...免得日後唔夠用...要駁明線...咁就 side 咗條過線槽啦...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-12 12:17:24 | 顯示全部樓層
借相一用.......
可試下.......
IMG_1653.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-12 12:17:52 | 顯示全部樓層
嗰 d 叫入牆過線槽...其實係個唔知鋁定係銻嘅長方盒...一般約 3.5" 闊 (唔會闊過一個單蘇)...1-1.5" 深.. ...
pam_jack 發表於 2011-7-12 12:14



                  
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-12 13:17:12 | 顯示全部樓層
SmallEar 發表於 2011-7-12 12:17


回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-12 14:08:22 | 顯示全部樓層
pam_jack 發表於 2011-7-12 13:17



    做乜咁樣指住自己個靚屋企呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-12 14:12:18 | 顯示全部樓層
做乜咁樣指住自己個靚屋企呀
SmallEar 發表於 2011-7-12 14:08


你張相都同我上文不乎…我講嘅係廳…呢張係房喎…
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-12 14:29:16 | 顯示全部樓層
oh!!thx alot all cjing!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-13 22:43:32 | 顯示全部樓層
Very good!
- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 00:03 , Processed in 0.044211 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表