使用道具 舉報
想請教各ching,我見人地裝修所有線都入晒wall, wall上只掛電視,電視同地櫃之間完全沒有連接線外露!我想請教 ... iagi 發表於 2011-7-12 11:29
嗰 d 叫入牆過線槽...其實係個唔知鋁定係銻嘅長方盒...一般約 3.5" 闊 (唔會闊過一個單蘇)...1-1.5" 深.. ... pam_jack 發表於 2011-7-12 12:14
SmallEar 發表於 2011-7-12 12:17
pam_jack 發表於 2011-7-12 13:17
做乜咁樣指住自己個靚屋企呀 SmallEar 發表於 2011-7-12 14:08
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 00:03 , Processed in 0.044211 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.