找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 9528|回復: 21

[影音組合] 唔係乜嘢靚器材...但係自已玩得開心

[複製鏈接]
發表於 2010-8-21 01:27:15 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 girbaud 於 2011-2-28 15:44 編輯

同好多 ching 一樣, 每件器材/線材都係逐件換...   
多年前自從有呢個自已地方就   ...當年開始係 Pioneer 既 5.1 DVD 影院...
之後換日立 LCD TV, 買安橋 amp, KEF IQ 喇叭, 又換大 LCD TV, 換天龍 amp, 線材等等

以下係小弟現時既小小器材...多多指教   
下個目標可能係 B&W CM 系列
TV: SONY LCD 46X300A (PC:  FURUTECH FP-314 AG-II, HDMI: AQ HDMI-1)
AV AMP: PIONEER SC-LX 72 (PC: OYAIDE TUNAMI GPX)
BDP: PIONEER BDP-51FD (PC: NANOTEC 305, VDH HDMI ULTIMATE)
DVD: PIONEER DV-490V (ORIGINAL PC, HDMI: AQ HDMI-A)
STB: MAGIC TV 3000 (當年跟 SONY LCD TV 送, HDMI: AQ HDMI-A)
GAME: XBOX 360 (PC: ORTOFON 3900, HDMI: AQ HDMI-X)
FS: KEF IQ3 (SOUND FROM HEAVEN PRESIDENT X, DOUBLE RUN, 10TH ANNIVERSARY VER.)
CS: KEF IQ6C (SOUND FROM HEAVEN PRESIDENT X, DOUBLE RUN, 10TH ANNIVERSARY VER.)
SS: MIRAGE NANOSAT PRESTIAGE
SUB: VELODYNE SPL-1000i (PC: AET HCR EVO, AQ SUB-3)
POWERBAR: SINE 30A (PC: NORTHWIRE 18A DOUBLE RUN)



評分

9

查看全部評分

發表於 2010-8-21 01:33:23 | 顯示全部樓層
熟口熟面喎.......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 01:33:41 | 顯示全部樓層
好骨子喎
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 01:35:18 | 顯示全部樓層
熟口熟面喎.......
粟米湯 發表於 2010-8-21 01:33



    更係啦...即食...抄過嚟...撐吓場先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 02:07:45 | 顯示全部樓層
熟口熟面喎.......x 2
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 08:20:14 | 顯示全部樓層
好骨子~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 08:32:48 | 顯示全部樓層
好骨子~~~~~我之前有一個類似的HIFI RACK架...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 09:10:09 | 顯示全部樓層
好骨子, 好整齊!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 10:16:44 | 顯示全部樓層
多謝多謝:lol
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 10:23:47 | 顯示全部樓層
好骨子加好整齊
下一個目標梗係投投啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 11:08:03 | 顯示全部樓層
歡迎加入hiendy影音俱樂部o既大家庭,
有機會一定要到府上交流一吓AV心得,
呢度o的會員up得就up,千祈唔好介意,
希望你o係呢度玩得開心o的啦...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 11:24:08 | 顯示全部樓層
整齊 正
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 11:25:44 | 顯示全部樓層
好骨子加好整齊
下一個目標梗係投投啦
timmywan 發表於 2010-8-21 10:23



    timmy 兄
      多謝...我下個首要目標係轉玩美式:lol
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 11:28:03 | 顯示全部樓層
歡迎加入hiendy影音俱樂部o既大家庭,
有機會一定要到府上交流一吓AV心得,
呢度o的會員up得就up,千祈唔好介 ...
pepsiman 發表於 2010-8-21 11:08



    百事佬兄:
       歡迎歡迎...到時最緊要帶多 d 野黎毒我...:lol
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 11:28:34 | 顯示全部樓層
timmy 兄
      多謝...我下個首要目標係轉玩美式
girbaud 發表於 2010-8-21 11:25

甘重唔快手D 真係正好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 11:31:31 | 顯示全部樓層
百事佬兄:
       歡迎歡迎...到時最緊要帶多 d 野黎毒我...
girbaud 發表於 2010-8-21 11:28



    你想要fing頭,可樂,定係凍o野??全部都係好毒o既毒品...;P
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 11:39:21 | 顯示全部樓層
本帖最後由 girbaud 於 2010-8-21 11:43 編輯
甘重唔快手D 真係正好多
timmywan 發表於 2010-8-21 11:28



    收到:lol
    暫時唔可以加牆蘇/拖獨立電...
    會諗用返條英式插牆落美式拖版...跟住將現有英式線改美頭玩住先...
    美式拖版心水有電氣隻 MTS-6 或 Sine 隻 30A...

    想問吓條英式插牆落美式拖版...個 IEC 尾相位駛唔駛改...定照插就得勒. tks
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 11:42:43 | 顯示全部樓層
你想要fing頭,可樂,定係凍o野??全部都係好毒o既毒品...
pepsiman 發表於 2010-8-21 11:31



    最緊要 high...到時你地話事..我最多負責鎖好門窗..拉好窗簾;P
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 11:45:51 | 顯示全部樓層
收到
    暫時唔可以加牆蘇/拖獨立電...
    會諗用返條英式插牆落美式拖版...跟住將現有英式 ...
girbaud 發表於 2010-8-21 11:39

要留意相位
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 11:55:02 | 顯示全部樓層
要留意相位
timmywan 發表於 2010-8-21 11:45



    唔該哂...到時再向大師請教相位問題:lol
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 18:38 , Processed in 0.043727 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表