找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 11882|回復: 78

[其他] 入咗部平價CAS-Onix DAC25

  [複製鏈接]
發表於 2011-7-26 11:15:51 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
平到唔敢放喺兩聲道區


初步感覺加咗DAC後聲音上會比較滑咗啲同分晰力亦好咗,而有玩開兩聲道嘅網友AVlam兄就覺得無用DAC時會比較乾,而加咗DAC後就會有少少改善,而AVlam覺得同以coaxial 接駁的話Oppo BDP93人聲較焗,而Popcorn Hour C200反而會帶少少甜味,AVlam兄其至話以Popcorn Hour C200聽歌可以收得貨添,所以建議Anthony以coaxial接駁Popcorn Hour C200嚟聽歌,既好聲啲亦方便啲。因為Cary同Onix嘅XLR接口都係未用過,相信煲佢一段時間會有更好。



評分

4

查看全部評分

發表於 2011-7-26 11:42:35 | 顯示全部樓層
Hi C-hing,
May I know how much is it as I have a C200 too?
Thanks.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-26 12:05:35 | 顯示全部樓層
平到唔敢放喺兩聲道區


初步感覺加咗DAC後聲音上會比較滑咗啲同分晰力亦好咗,而有玩開兩聲道嘅網友AVlam ...
chhanthony 發表於 2011-7-26 11:15



    我想問 c200聽歌點無逢播放..........!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-26 12:10:17 | 顯示全部樓層
Hi C-hing,
May I know how much is it as I have a C200 too?
Thanks.
pangling 發表於 2011-7-26 11:42


二手二千頭
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-26 12:13:14 | 顯示全部樓層
本帖最後由 chhanthony 於 2011-7-26 12:14 編輯
我想問 c200聽歌點無逢播放..........!
maner394 發表於 2011-7-26 12:05


maner兄

按play掣,唔好按enter,enter係單一播放
播放中途可以用中間近右上角嘅掣去揀歌而唔會停止播放歌曲,直至你按play或enter掣揀歌。

其實C200 support play list不過我無研究

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-26 12:25:25 | 顯示全部樓層
ching 有冇試過用usb 效果如何...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-26 12:28:28 | 顯示全部樓層
ching 有冇試過用usb 效果如何...
yokiso 發表於 2011-7-26 12:25


yokiso兄

無試過,不過呢部機usb好似只support到16bit 48khz,可以話係無乜用
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-26 12:55:59 | 顯示全部樓層
呢部我初初都有諗過,見佢平平地,口碑都唔錯.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-26 12:56:55 | 顯示全部樓層
maner兄

按play掣,唔好按enter,enter係單一播放
播放中途可以用中間近右上角嘅掣去揀歌而唔會停止播放 ...
chhanthony 發表於 2011-7-26 12:13



   唔該晒搞掂....c200 真係一部幾完美的 Media Player ,真係有買貴無買錯

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-26 13:01:31 | 顯示全部樓層
呢部我初初都有諗過,見佢平平地,口碑都唔錯.
米奇老野 發表於 2011-7-26 12:55


我起初意為好細部,但原來都幾深下,成部93咁長
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-26 13:02:22 | 顯示全部樓層
強勁既 C-200 !
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-26 13:02:44 | 顯示全部樓層
唔該晒搞掂....c200 真係一部幾完美的 Media Player ,真係有買貴無買錯 ...
maner394 發表於 2011-7-26 12:56



C200真係唔錯,最出奇係分別用93 play CD同C200 play file,網友都話C200好聲啲
重可以用手機揀歌
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-26 13:24:39 | 顯示全部樓層
本帖最後由 maner394 於 2011-7-26 13:26 編輯
C200真係唔錯,最出奇係分別用93 play CD同C200 play file,網友都話C200好聲啲
重可以用手機揀歌 ...
chhanthony 發表於 2011-7-26 13:02


手機揀歌 ......點用手機揀歌?
    最正係個面板 displayer,仲要支援繁體字,玩 cas 真係無敵........!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-26 13:28:50 | 顯示全部樓層
E.....呢部都係我考慮買既dac 系列之一.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-26 13:33:49 | 顯示全部樓層
其實哩部 dac 咩價位?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-26 13:45:18 | 顯示全部樓層
手機揀歌 ......點用手機揀歌?
    最正係個面板 displayer,仲要支援繁體字,玩 cas 真係無敵 ...
maner394 發表於 2011-7-26 13:24


C200前面個LCD真係好好用,不過我個位啱啱反光,睇得有少少困難,所以先上網揾下有無相關嘅apps。

因為C200係一部network player,iphone或者Andriod手機有好多apps做手機揀歌呢個功能,
我就用UPnPlay,只要裝iphone或Andriod手機接上家中wifi,就可以用手機揀歌,
UPnPlay好處係support 簡單play list,一般呢類軟件係一係就播之前要入好晒playlist,
一係每播完一首歌就停,但呢隻UPnPlay可以做到當我按入其中一隻CD嘅folder內,
如:C:/Music/女歌手/胡琳/Jazz them up,呢個時候個程式會問我"replace current playlist"
當揀"yes"之後佢會將Jazz them up內所有歌順序變為一個playlist,只每播完一首歌後佢又會播下一首。

唔好處係C200前面嘅LCD會變成亂碼,但喺手機上會顯示歌曲資料(但wav係無料資的)。同埋試過一兩次開始播歌時會有破音。

有興趣可以睇下

https://market.android.com/detai ... ature=search_result
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-26 13:49:14 | 顯示全部樓層
其實哩部 dac 咩價位?
metropolis 發表於 2011-7-26 13:33


二手二千幾
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-26 13:51:04 | 顯示全部樓層
E.....呢部都係我考慮買既dac 系列之一.....
matta722 發表於 2011-7-26 13:28


不過要留意佢嘅usb只support到16bit 44.1khz
如果真係用notebook玩CAS,佢都幾癈下
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-26 14:00:02 | 顯示全部樓層
二手二千幾
chhanthony 發表於 2011-7-26 13:49
不過要留意佢嘅usb只support到16bit 44.1khz
如果真係用notebook玩CAS,佢都幾癈下 ...
chhanthony 發表於 2011-7-26 13:51


我部 MF M1 既 USB 都係只可以行 16/48
二手價位同哩部差唔多.

有冇人 compare 過? @_@
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-26 14:03:10 | 顯示全部樓層
我部 MF M1 既 USB 都係只可以行 16/48
二手價位同哩部差唔多.

有冇人 compare 過? @_@ ...
metropolis 發表於 2011-7-26 14:00



我見網上討論Onix唔係好多
多數都係偏向MF1,應該MF1好啲,
MF係唔係強制要up上192khz,
噚晚試過部Onix就唔升頻好似順耳啲。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 21:34 , Processed in 0.062077 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表