找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2654|回復: 15

[前級] 有冇師兄已經用緊佢呢(s1200)

[複製鏈接]
發表於 2011-8-13 23:26:31 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
- 發送自我的 iPad 大板凳應用
上传自大板凳应用.jpg
 樓主| 發表於 2011-8-13 23:27:18 | 顯示全部樓層

有冇師兄已經用緊佢呢(s1200)

- 發送自我的 iPad 大板凳應用
上传自大板凳应用.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-13 23:30:56 | 顯示全部樓層
你屎忽痕呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-13 23:31:27 | 顯示全部樓層
天價嘢..........買唔起
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-8-13 23:33:03 | 顯示全部樓層
你屎忽痕呀?
eosteven 發表於 2011-8-13 23:30



    問吓啫
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-13 23:34:08 | 顯示全部樓層
買啦唔係點襯得起版主身份
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-13 23:59:07 | 顯示全部樓層
幾錢................
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-8-14 00:00:01 | 顯示全部樓層
幾錢................
hkp1196 發表於 2011-8-13 23:59



    十!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-14 00:02:57 | 顯示全部樓層
十!
pinkhung 發表於 2011-8-14 00:00


+蚊咁平, 聽日買返部先.................
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-14 00:49:22 | 顯示全部樓層
殺死人咩...又引人
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-14 02:33:35 | 顯示全部樓層
be the first one here ok
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-14 04:22:13 | 顯示全部樓層
be the first one here ok
claero 發表於 2011-8-14 02:33


are you......
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-14 14:11:36 | 顯示全部樓層
十個?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-14 16:11:03 | 顯示全部樓層
十!
pinkhung 發表於 2011-8-14 00:00



    雄哥,咩o野牌子嚟o架,十蚊雞咁平,梗係果d國產品牌嚟啦...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-15 14:22:18 | 顯示全部樓層
雄哥,咩o野牌子嚟o架,十蚊雞咁平,梗係果d國產品牌嚟啦...
pepsiman 發表於 2011-8-14 16:11



    個鈕制好似 LED 電筒

images.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-15 19:36:01 | 顯示全部樓層
回復 15# maner394


    真係幾似喎...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 15:52 , Processed in 0.049960 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表