找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 5521|回復: 18

[投影機] PANASONIC AE7000 SETTING 分享

[複製鏈接]
發表於 2011-11-19 11:41:43 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 ilccmcf 於 2011-11-19 11:55 編輯

幕用 OS Screen Pure Mat II 16:9 100"
BDP 用 OPPO 95 接 AMP ONKYO 5509 出
95 同 5509 畫面上都不作任何修改, 直出, 用晒AE7000 既引擎


2D Cinema1 Setting

2D Cinema1 Setting

2D 最好用 Cinema1 去 set , 所有RGB GAMMA 乜都唔洗理已經好準

3D Normal Setting

3D Normal Setting

3D 就用 Normal , 同樣只要跟圖 set 就已經準, 包括白色

BUZZ.jpg

HDMI PLUG

HDMI PLUG


HDMI CABLE

HDMI CABLE

HDMI 岩岩換上德國 inakustik High Speed HDMI Cable with Ethernet 10M , 效果非常滿意

評分

11

查看全部評分

發表於 2011-11-19 12:24:58 | 顯示全部樓層
我都剛剛用呢隻牌子既referenz版,出來既效果好完汁完味,完全無味精
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-19 12:30:36 | 顯示全部樓層
turbochan 發表於 2011-11-19 12:24
我都剛剛用呢隻牌子既referenz版,出來既效果好完汁完味,完全無味精

6星級........ 緊係正啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-19 13:39:40 | 顯示全部樓層
唔知呢隻線係咩價錢呢??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-19 13:41:16 | 顯示全部樓層
agnes_b 發表於 2011-11-19 13:39
唔知呢隻線係咩價錢呢??

嘩!!! 抵囉.... 10米都係 $9XX
鴨仔線1.4 都要 4舊以上
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-19 13:46:06 | 顯示全部樓層
唔計聲,只for影像...抵玩!  
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-19 13:53:34 | 顯示全部樓層
有D想講OPPO95 ~~~~ 佢本身用QDEO 2代, NOISE 真係比較多少少, 不過好SHARP !!! HQV 比較乾淨D
5509 用QDEO 3代.... 勁囉 !!! 睇DVD , 打機, 真係增線之王, NOISE 比第二代少好多 !!! 試唔到佢4K (其實到家陣有無機食到架???)
到最後... 我真係好鐘意5509 既QDEO , SETTING 又簡單, 又靚 ...... 不過...... 真係估唔到...... AE7000 裡面個雙核更加多人驚 !!!
粒GPU 係唔係PANASONIC 自己出架??? 好想知....
佢既 DETAIL CLARITY PROCESSOR 3 真係好屈機.... SET 盡佢都唔會震..... 強呀
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-19 23:01:46 | 顯示全部樓層
膠明電紙
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-20 18:50:35 | 顯示全部樓層
ilccmcf兄,你已成為新一代毒王了。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-20 19:02:33 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2011-11-19 13:53
有D想講OPPO95 ~~~~ 佢本身用QDEO 2代, NOISE 真係比較多少少, 不過好SHARP !!! HQV 比較乾淨D
5509 用QDEO ...


夠喇,唔好再講喇!。。。。。。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-20 19:26:40 | 顯示全部樓層
條HDMI線好得意。㷛左十幾個鐘,又光左
對比又可以更闊
對比Setting 大幅減少 本來+25 今日只 +10 就可以了
光度 +3 > +1

唔怪得個個用過條線都話淡色啦。其實係好野先會咁。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-21 00:35:50 | 顯示全部樓層
雖然我無7000,但我會keep,第時換機就有用。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-21 00:55:38 | 顯示全部樓層
火機 發表於 2011-11-21 00:35
雖然我無7000,但我會keep,第時換機就有用。

以前我都係友台出過 JVC 350 數據 !!! 個個都話掂.... 唔洗煩SETTING 已經有靚畫面

不過 JVC 要調好多野... 同AE7000 好唔同
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 00:57:55 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2011-11-21 00:55
以前我都係友台出過 JVC 350 數據 !!! 個個都話掂.... 唔洗煩SETTING 已經有靚畫面

不過 JVC 要調好多野 ...

ilccmcf 兄...係時候去開返個 Pan 記投投同好會啦喂...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 01:40:21 | 顯示全部樓層
pam_jack 發表於 2011-11-22 00:57
ilccmcf 兄...係時候去開返個 Pan 記投投同好會啦喂...

咁你一定要參加喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 01:46:10 | 顯示全部樓層
lut 發表於 2011-11-22 01:40
咁你一定要參加喎

令仔...俾條生路行吓好喎...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 01:49:55 | 顯示全部樓層
pam_jack 發表於 2011-11-22 01:46
令仔...俾條生路行吓好喎...

買者得救
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-22 02:21:30 | 顯示全部樓層
唔一定既,Jvc 同Sony 我都覺得ok

3D 仲有進步空間
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 09:27:54 | 顯示全部樓層
lut 發表於 2011-11-22 01:49
買者得救

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 07:13 , Processed in 0.042148 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表