找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2595|回復: 3

[合併擴音機] Yamaha 3010DSP問題

[複製鏈接]
發表於 2011-11-22 20:54:01 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
小弟第一次玩Y記AV amp ,想請問,當BD聲軌只得2ch畤,用DSP演奏廳模式時是否不能用盡所有ch(現用9.1)因只能用到6.1中置都用唔到,唔該各位賜教。
發表於 2011-11-22 21:17:25 | 顯示全部樓層
無錯,用演奏DSP mode時,中置係唔會有聲,amp嘅display亦無燈顯示,Y記利用DSP晶片運算你所選嘅演奏廳效果,
將人聲平均分佈到其他喇叭營造現場感,所以中置係唔會出人聲嘅....



都係估估吓,可信程度好低...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 21:25:50 | 顯示全部樓層
百事兄中咗

因為演唱會埸地都是用PA喇叭放在場館conner 位置,沒有演唱會是有中置喇叭出聲的

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-23 18:52:11 | 顯示全部樓層
唔該百事兄,玩陣先,遲D去尖咀搵Patrick兄指教下先
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 08:53 , Processed in 0.033229 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表