找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 13911|回復: 75

[投影機] 投影機架 Vogels

[複製鏈接]
發表於 2011-11-22 21:50:07 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
想請問有冇師兄知香港邊樹有得睇同買呢隻投影機架? Thx!



http://www.vogels.com/web/Consum ... -WALL-SOLUTIONC.htm
發表於 2011-11-22 21:52:46 | 顯示全部樓層
我果時係旺角數碼坊買,千三
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 21:53:02 | 顯示全部樓層
呢度有人用緊
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 21:53:59 | 顯示全部樓層
本帖最後由 史的墳 於 2011-11-22 21:54 編輯
pinkhung 發表於 2011-11-22 21:52
我果時係旺角數碼坊買,千三


旺角數碼坊已經搬左去 iSquare 五樓啦!我今日先去完吹水........
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 21:55:42 | 顯示全部樓層
iwantbd 發表於 2011-11-22 21:53
呢度有人用緊

用咗好q奈嘞
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-22 21:56:04 | 顯示全部樓層
iwantbd 發表於 2011-11-22 21:53
呢度有人用緊

我知呀...pk 餅主嘛...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-22 21:57:21 | 顯示全部樓層
史的墳 發表於 2011-11-22 21:53
旺角數碼坊已經搬左去 iSquare 五樓啦!我今日先去完吹水........

唔該晒史兄...原來搬咗去 isquare...等我呢個星期去睇吓先...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 21:59:39 | 顯示全部樓層
開始入貨la?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-22 22:03:42 | 顯示全部樓層
rklpoon 發表於 2011-11-22 21:59
開始入貨la?

..........................................
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 22:04:42 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2011-11-22 21:55
用咗好q奈嘞

失覺!!失覺!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 22:15:40 | 顯示全部樓層
pam_jack 發表於 2011-11-22 22:03
..........................................

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-22 22:39:45 | 顯示全部樓層
想問吓仲有冇第二 d 架介紹吓...功能差唔多...但最好係白色...Thx!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-22 22:40:37 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2011-11-22 21:52
我果時係旺角數碼坊買,千三

請問果時即係大約幾耐之前呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 23:14:21 | 顯示全部樓層
pam_jack 發表於 2011-11-22 22:39
想問吓仲有冇第二 d 架介紹吓...功能差唔多...但最好係白色...Thx!

hh.bmp


http://detail.tmall.com/item.htm?id=12291965124
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 23:18:07 | 顯示全部樓層
pam_jack 發表於 2011-11-22 22:40
請問果時即係大約幾耐之前呀?

二年前
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 23:20:59 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 23:30:33 | 顯示全部樓層
我用緊呢個

Untitled.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-22 23:46:58 | 顯示全部樓層
lut 發表於 2011-11-22 23:30
我用緊呢個

唔記得講我要掛牆款...唔要天花吊落嚟嗰 d 添...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-22 23:47:34 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2011-11-22 23:20

邊樹有得賣? 大約幾銀架?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-22 23:49:33 | 顯示全部樓層
不過Vogels真係好型
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 07:19 , Processed in 0.048257 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表