使用道具 舉報
pinkhung 發表於 2011-11-22 21:52 我果時係旺角數碼坊買,千三
iwantbd 發表於 2011-11-22 21:53 呢度有人用緊
史的墳 發表於 2011-11-22 21:53 旺角數碼坊已經搬左去 iSquare 五樓啦!我今日先去完吹水........
rklpoon 發表於 2011-11-22 21:59 開始入貨la?
pinkhung 發表於 2011-11-22 21:55 用咗好q奈嘞
pam_jack 發表於 2011-11-22 22:03 ..........................................
pam_jack 發表於 2011-11-22 22:39 想問吓仲有冇第二 d 架介紹吓...功能差唔多...但最好係白色...Thx!
pam_jack 發表於 2011-11-22 22:40 請問果時即係大約幾耐之前呀?
查看全部評分
pam_jack
lut 發表於 2011-11-22 23:30 我用緊呢個
bigpun1975 發表於 2011-11-22 23:20
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 07:19 , Processed in 0.048257 second(s), 19 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.