找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 7133|回復: 4

[超低音喇叭] 負擔得起的AS-EQ1 Subwoofer Equalizer小報告

[複製鏈接]
發表於 2011-11-25 16:18:12 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
大家都知道超低音係家居環境好難控制得好﹐不論你個subwoofer出廠個specification幾好﹐入到屋可能係兩回事。一路以來都講擺位何等重要﹐但係香港環境下想搬多幾個位試都好難。呢個時候當然就係Equalizer出動的時候。好多中高階的AV Preamp / Processor內的Equalizer可以調教到重低音﹐但當你有多個subwoofer時它們就無能為力﹐所以有subwoofer equalizer出現。

假若唔知EQ做咩﹐可以去下面先補補課
http://www.audyssey.com/technology/multeq/graphs/graph1.html

今次買左呢舊野全自動Subwoofer EQ - SVS AS-EQ1

你可能會問有咩咁勁呀? 呢件東東可以最多calibrate兩個subwoofer﹐可以一入二出或者一入二出。用AV AMP的EQ只能把兩個subwoofer一同調整﹐而AS-EQ1會獨立調整每個subwoofer﹐省卻你慢慢試的時間。其他features例如resolution, FIR filter呢D請大家上網搵下﹐唔係好似賣緊廣告咁。基本上我只係用到佢一半功能 (或者第時加多look炮都未定﹐好難講架嘛 )

又係時候提下用Audyssey EQ時有咩要留意 ﹐唔好浪費其他人的心機:
Audyssey MultEQ 音場調整須知 (轉載)
擺唔好個咪就cut高又cut低﹐睇清楚點用先好動手。

基本上同做autosetup差唔多﹐插個咪加個腳架同一部有USB的電腦。要做的只係擺唔同位俾佢check﹐而最多可以check 32個位﹐  我自己check 7個就算。最後會出張cert俾你而setting會經USB輸入部機入面。可以見到既係﹐前同後的分別好似好大而後面的curve實在太完美﹐完美得有D假。
eq.jpg

之後跟返平時setup咁行返AMP個Audyssey MultiXT, 當然又拎返個SPL meter出來玩下RoomEQ看看發生D咩事
Subwoofer - SVS PC12-Plus 16Hz Tune
AMP - Onkyo 906 (Audyssey MultiEQ XT) + SVS AS-EQ1
Green - Before   Red - After


本身小弟間屋條curve都唔係好差﹐所以係frequency response層面其實係有改善但唔太大。相反係waterfall / spectrum decay就見到有D分別。假若大家知道點睇waterfall graph﹐我可以post出黎俾大家指教下。

最後呢個AS-EQ1都唔係完美﹐首先係無得自己fine tune﹐標準就係標準無得跟口味調整。呢個係Audyssey自家出的Sub Equalizer同SVS OEM的分別吧。Audyssey那個係可以請人上黎調整﹐當然要收錢啦。

評分

3

查看全部評分

 樓主| 發表於 2011-11-25 16:21:02 | 顯示全部樓層
差唔多兩年前寫落﹐之後個system咩都無搞過。

用左低音爽快左﹐後來換返張皮梳化吸返D低頻係咁震﹐好過癮。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-25 17:31:00 | 顯示全部樓層
如果唔貴就真係值得買
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-26 15:18:10 | 顯示全部樓層
提到了幾個point都非常之有理~
VERY GOOD SHARING POST~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-28 09:46:27 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Troy 於 2011-11-28 11:51 編輯

感謝分享
相對平直的頻響對聲音的改善是很明顯的.
不過還是得先為sub找到延伸好的擺位先,
再做微調fine tune.

美國原廠已停止生產也已完售此產品.
香港還有幾台新品在庫.

Anti mode 8033是芬蘭製熱銷全球dsp eq產品,
http://www.dspeaker.com/en/products/anti-mode-8033.shtml

Anti mode 跟Eq1最大差別是anti mode 設定不需使用電腦.
Eq1會對凹陷處稍做提高增益,
Anti mode只對peak做處理,對凹陷不處理,
Anti mode 的方式有些燒友更為喜愛.

此次訪港已將香港 showroom 做了新擺位跟調整,
Sb12nsd sb13plus pcultra都已能發揮火力(之前約只60%)
如想試EQ1或anti mode可跟Mars聯繫.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 05:50 , Processed in 0.201745 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表