找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 3318|回復: 10

[軟件] 3D Alice in Wonderland 係一隻好好既試機碟

[複製鏈接]
發表於 2011-11-30 12:36:30 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
alice.jpg

佢平均都有40Mbps 而且黑位夠多, 又可試流暢度, 層次度 !!!
條 HDMI 弱少少都死呀.... 絕

另外3D 肉團團都係一樣.... 又係用盡晒16:9 3D !!!

評分

1

查看全部評分

發表於 2011-11-30 13:22:52 | 顯示全部樓層
舖頭都係建議試呢隻…不過我就未睇過…師兄可否分享吓邊個 chapter 試 d 乜野呀?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-30 13:36:05 | 顯示全部樓層
一個chapter 3 ~~~ 已經好得 !!!

試3D 更加無得頂..... 跌入山洞既黑位其實好仔細..... 唔係得沙石咁簡單, 裡面有好多雜物,
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-30 13:36:40 | 顯示全部樓層
有冇封面睇睇呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-30 13:37:53 | 顯示全部樓層
試聲都oK,零碎聲好多,台面啲杯同啲碟聲質地強,隻大狗追過段都過引。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-30 13:40:03 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2011-11-30 13:36
有冇封面睇睇呢

http://www.blu-ray.com/movies/Al ... d-3D-Blu-ray/16699/
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-30 13:41:09 | 顯示全部樓層
claero 發表於 2011-11-30 13:37
試聲都oK,零碎聲好多,台面啲杯同啲碟聲質地強,隻大狗追過段都過引。 ...

YEAH !!! 戲院睇果陣時無咁多野聽..... 睇碟真係正好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-30 14:10:42 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2011-11-30 13:41
YEAH !!! 戲院睇果陣時無咁多野聽..... 睇碟真係正好多

我係吾鐘意啲試位太散先賣咗,不過真係好聲
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-30 15:32:30 | 顯示全部樓層
呢隻係幾唔錯呀
d 3d 都幾靚
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-30 16:10:26 | 顯示全部樓層
肉團團都幾3D 架
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-8 14:50:37 | 顯示全部樓層

阿凡達 有 35 Mbps 聲畫水準已經很高, Alice in Wonderland 有40Mbps ...要買來試試
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 16:03 , Processed in 0.033713 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表