找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2253|回復: 13

[分享] 10載濃情視聽展(8月10-12日)附送SACD乙隻

[複製鏈接]
發表於 2012-2-25 02:07:07 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 edward0914 於 2012-2-25 02:16 編輯

10載濃情視聽展(8月10-12日)附送SACD乙隻
話咁快視聽展又十年啦
ImageUploadedBy大板凳1330107259.981398.jpg

評分

1

查看全部評分

發表於 2012-2-25 11:15:31 | 顯示全部樓層
票價加至80
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-25 12:00:11 | 顯示全部樓層
美雲 發表於 2012-2-25 11:15
票價加至80

要埋 LPCD $160
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-25 15:10:42 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-2-25 12:00
要埋 LPCD $160

發燒友們呀, 十萬八萬買條線就面不改容.

難得今年十周年, 音技仲咁有心攪個HI-FI SHOW比我地見識見識. 百幾二百蚊又算得D咩?

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-25 17:55:44 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-2-25 12:00
要埋 LPCD $160

師兄,想問你好耐。
你舊年係咪一個人係影音展睇羅敏莊場Show?
我坐你隔離,如果我冇認錯人的話
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-25 17:59:50 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-2-25 15:10
發燒友們呀, 十萬八萬買條線就面不改容.

難得今年十周年, 音技仲咁有心攪個HI-FI SHOW比我地見識見識.  ...

十萬八萬買條線係你咋,我就
講下笑啫
不過都去左六年,就算再加價都會繼續支持
好難得可以見識到D過百萬器材
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-25 18:01:37 | 顯示全部樓層
唔知今年Hiendy又有咩搞作呢?期待Ing
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-25 19:26:13 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2012-2-25 17:55
師兄,想問你好耐。
你舊年係咪一個人係影音展睇羅敏莊場Show?
我坐你隔離,如果我冇認錯人的話 ...

bobo, 你唔好再講羅敏莊啦!!

我買唔到頭三行呀!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-25 23:34:03 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2012-2-25 17:55
師兄,想問你好耐。
你舊年係咪一個人係影音展睇羅敏莊場Show?
我坐你隔離,如果我冇認錯人的話 ...

我冇睇呀,你認錯喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-7 11:50:29 | 顯示全部樓層
咁快就十年
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-7 13:43:49 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-2-25 15:10
發燒友們呀, 十萬八萬買條線就面不改容.

難得今年十周年, 音技仲咁有心攪個HI-FI SHOW比我地見識見識.  ...

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-7 23:19:17 | 顯示全部樓層
一定支持。請定假回港 如Hiendy 包場。一定十卜
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-7 23:26:01 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-3-7 23:19
一定支持。請定假回港 如Hiendy 包場。一定十卜

到時約埋一齊行
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-7 23:27:59 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2012-3-7 23:26
到時約埋一齊行

  好呀
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 17:01 , Processed in 0.047812 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表