|
|
本帖最後由 xyzero 於 2012-3-1 03:16 編輯
雖然未完全發揮好套器材,但已經喺好多高手領略倒好多嘢!特別再一次多謝Leo同雄哥, 因為成日都打嚟煩住你哋!
今次終於可以叫做踏入自己夢想嘅階段,首先第一係換自己夢想嘅AV喇叭,第二係透聲幕,第三係換再好少少質數嘅前後級,第四係將個AV廳達致99%黑(已剛剛完成),第五係將兩個房ko咗變成廳(呢個應該要多等幾年至得)!
第一至第三都會喺今年內完成晒!其實都有d擔心尤其是換透聲幕,話就話THX認証但都係會擔心畫質變差!但為咗可以令喇叭喺幕中間及前、中置成一水平所以... , 今次要換喇叭嘅原因係希望要5ch 都有一致嘅單元大小一致嘅聲箱設計、比而家更低失真更高嘅動態、更闊音場喺細地方可以製造更強嘅空間感(其實呢樣係幾困難)、更乎合AV使用(因為自己唔聽歌,所以唔想要全頻喇叭,有一位某牌子設計喇叭者所說:錄音室有乎合錄音室用嘅鑑聽喇叭、戲院有戲院、聽歌有聽歌、AV有AV,當然未必好多人會完全認同以上嘅講法,就以前玩AV嘅我就一定唔認同,事實上而家睇法有所改變,但唔代表我完全認同以上講法,我又唔覺得兩聲喇叭唔可以用AV,始終每個人要求唔同,兩聲道喇叭用來玩AV都一樣可以好爆好有氣勢又幼細分析力又高!你睇吓雄哥嗰套嘢就知有幾堅!不過試吓其他嘢都冇防!好多嘢唔試唔比較係唔會有進步!至於換前後級原因係唔試過鬼妹點知原來叫聲禁有質感禁好聽!所以想試試加拿大出世嘅鬼妹同美國出世有乜唔同!玩得太多日本AV女嘅朋友真係要試試國外!
兩個星期就會知道幕同喇叭嘅結果,到時再向大家包膠!
現用嘅器材:
Player - 小橋751
前級 - Cary 12
後級 - 老麥MC205
前置 - Dynaudio S1.4
中置 - Dynaudio SC
後置 - MK SS150
幕 - OS BU202 硬幕(見圖已賣走了)

- 發送自我的 iPhone 大板凳應用 |
評分
-
6
查看全部評分
-
|