找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 13529|回復: 115

[分享] 重新向夢想出發 Part 1

[複製鏈接]
發表於 2012-3-1 02:38:31 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 xyzero 於 2012-3-1 03:16 編輯

雖然未完全發揮好套器材,但已經喺好多高手領略倒好多嘢!特別再一次多謝Leo同雄哥, 因為成日都打嚟煩住你哋!

今次終於可以叫做踏入自己夢想嘅階段,首先第一係換自己夢想嘅AV喇叭,第二係透聲幕,第三係換再好少少質數嘅前後級,第四係將個AV廳達致99%黑(已剛剛完成),第五係將兩個房ko咗變成廳(呢個應該要多等幾年至得)!

第一至第三都會喺今年內完成晒!其實都有d擔心尤其是換透聲幕,話就話THX認証但都係會擔心畫質變差!但為咗可以令喇叭喺幕中間及前、中置成一水平所以... , 今次要換喇叭嘅原因係希望要5ch 都有一致嘅單元大小一致嘅聲箱設計、比而家更低失真更高嘅動態、更闊音場喺細地方可以製造更強嘅空間感(其實呢樣係幾困難)、更乎合AV使用(因為自己唔聽歌,所以唔想要全頻喇叭,有一位某牌子設計喇叭者所說:錄音室有乎合錄音室用嘅鑑聽喇叭、戲院有戲院、聽歌有聽歌、AV有AV,當然未必好多人會完全認同以上嘅講法,就以前玩AV嘅我就一定唔認同,事實上而家睇法有所改變,但唔代表我完全認同以上講法,我又唔覺得兩聲喇叭唔可以用AV,始終每個人要求唔同,兩聲道喇叭用來玩AV都一樣可以好爆好有氣勢又幼細分析力又高!你睇吓雄哥嗰套嘢就知有幾堅!不過試吓其他嘢都冇防!好多嘢唔試唔比較係唔會有進步!至於換前後級原因係唔試過鬼妹點知原來叫聲禁有質感禁好聽!所以想試試加拿大出世嘅鬼妹同美國出世有乜唔同!玩得太多日本AV女嘅朋友真係要試試國外!

兩個星期就會知道幕同喇叭嘅結果,到時再向大家包膠!

現用嘅器材:
Player - 小橋751
前級 - Cary 12
後級 - 老麥MC205
前置 - Dynaudio S1.4
中置 - Dynaudio SC
後置 - MK SS150
幕 - OS BU202 硬幕(見圖已賣走了)












- 發送自我的 iPhone 大板凳應用

評分

6

查看全部評分

發表於 2012-3-1 06:51:52 | 顯示全部樓層
等你報告
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 07:01:03 | 顯示全部樓層
加油
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 07:31:21 | 顯示全部樓層

重新向夢想出發 Part 1

加油


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 07:49:38 | 顯示全部樓層
努力、加油,整好後我要再黎家訪!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 08:21:52 | 顯示全部樓層
Yeah!  Go for your AV dream!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 09:15:02 | 顯示全部樓層
好野...攪掂曬~我又想黎學下野~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 09:21:05 | 顯示全部樓層
唔知可唔可以喺換喇叭前俾我家訪一次呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 09:22:43 | 顯示全部樓層
封曬紅紙咁大場 加油C兄   等你報告

皇上造福萬民 間接鼓勵升級萬歲
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 09:28:23 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 10:00:14 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 10:04:13 | 顯示全部樓層
等你黎舍下
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-1 10:11:20 | 顯示全部樓層
timmywan 發表於 2012-3-1 06:51
等你報告

ok
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-1 10:13:38 | 顯示全部樓層
yonnie2 發表於 2012-3-1 07:49
努力、加油,整好後我要再黎家訪!

到時call你
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-1 10:18:08 | 顯示全部樓層
tontontony 發表於 2012-3-1 09:15
好野...攪掂曬~我又想黎學下野~

應該冇乜嘢學!攪好晒再約你上來交流吓!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-1 10:28:34 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2012-3-1 09:21
唔知可唔可以喺換喇叭前俾我家訪一次呢

緊係冇問題啦!未有禁快換走d嘢!到咗幕就call你上來!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-1 10:30:34 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-3-1 09:22
封曬紅紙咁大場 加油C兄   等你報告

皇上造福萬民 間接鼓勵升級萬歲 ...

其實係我幅牆本身慨顏色!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-1 10:31:47 | 顯示全部樓層
MC485 發表於 2012-3-1 10:04
等你黎舍下

ok
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 10:33:14 | 顯示全部樓層
我想見識下司盧兄隻 "朴死你" .
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-1 10:53:04 | 顯示全部樓層
xyzero 發表於 2012-3-1 10:28
緊係冇問題啦!未有禁快換走d嘢!到咗幕就call你上來!

隨時候命
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 23:50 , Processed in 0.040765 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表