使用道具 舉報
pinkhung 發表於 2012-3-19 00:56 公起曬!
chinovince 發表於 2012-3-19 00:51 好似幾大窩噃! 用咗幾耐呀?
chinovince 發表於 2012-3-19 01:20 pinkhung嘅意思你找到藉口換機, 甚至升級...
chrisclw 發表於 2012-3-19 01:44 個面版應該冇事....不過電路板就可能大鍋d...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 19:13 , Processed in 0.068170 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.