找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2666|回復: 10

[超低音喇叭] Focal Sub Utopia EM

[複製鏈接]
發表於 2012-3-21 16:37:14 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 kachow 於 2012-3-21 16:39 編輯

呢隻subwoofer舊年hifi show都有提過..終於見到真身..個陣話賣9000歐羅一隻. 仲可以好次KK咁疊上去玩. 不過係passive. 要加amp.. 我諗比2ch都好好. 13吋喇叭, Frequency response 22Hz - 500Hz, Low frequency point 19Hz. 用左旗艦喇叭先有既EM 技術做既低音.

home-audio-loudspeakerssub-utopia-em5.jpg


home-audio-loudspeakerssub-utopia-em3.jpg

home-audio-loudspeakerssub-utopia-em.jpg

發表於 2012-3-21 16:53:29 | 顯示全部樓層
會不會好貴
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 16:56:13 | 顯示全部樓層
1o1o 發表於 2012-3-21 16:53
會不會好貴

一定平過WILSON...哈哈.

FOCAL依隻SUB仔, 定價9000歐羅!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 16:57:36 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-3-21 16:56
一定平過WILSON...哈哈.

FOCAL依隻SUB仔, 定價9000歐羅!!

Wa...差不多十萬港幣
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 17:14:51 | 顯示全部樓層
十萬銀重要加amp
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 19:47:03 | 顯示全部樓層
天價十仔
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:32:43 | 顯示全部樓層
夠型夠靘仔, 仲好夠貴...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-22 10:03:48 | 顯示全部樓層
幾好, 又係得個睇字...唔駛諗太多野
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-22 11:00:57 | 顯示全部樓層
chongun 發表於 2012-3-22 10:03
幾好, 又係得個睇字...唔駛諗太多野

其實呢隻subwoofer專係比Diablo , Scala, Maestro 呢類無EM低音既utopia III喇叭造.. 配合一齊用達致全頻都有最佳表現. 所以好岩你. 加多隻MC601, 真係very perfect!!


home-audio-loudspeakerssub-utopia-em2-thumb-1.jpg



回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-22 11:19:34 | 顯示全部樓層

Re: Focal Sub Utopia EM

好正、好型,仲好貴!



- 發送自我的 GT-I9100 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-22 13:47:22 | 顯示全部樓層
又型,又貴,好想聽,去得幾低。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 03:32 , Processed in 0.040348 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表