使用道具 舉報
1o1o 發表於 2012-3-21 16:53 會不會好貴
racewong 發表於 2012-3-21 16:56 一定平過WILSON...哈哈. FOCAL依隻SUB仔, 定價9000歐羅!!
chongun 發表於 2012-3-22 10:03 幾好, 又係得個睇字...唔駛諗太多野
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 03:32 , Processed in 0.040348 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.