找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 12503|回復: 78

[BD播放機] 跟大隊!買大劍751

[複製鏈接]
發表於 2012-4-2 01:10:08 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
人話好就跟
 樓主| 發表於 2012-4-2 01:11:10 | 顯示全部樓層

跟大隊!買大劍751




- 發送自我的 iPad 大板凳應用

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 01:12:08 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 01:13:35 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 01:14:56 | 顯示全部樓層
試左未
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 01:19:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2012-4-2 01:27 編輯

皇上 !!! 報告吖唔該 !!! 我地呢d平民伯姓仲係用緊09炸 !!! 換唔換機 , 睇你頭ga啦 !!!

最重要好似d政府官員甘講要 : "公平 , 公開 , 公正 , 廉潔甘去測試" 唔該
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 01:20:07 | 顯示全部樓層
皇上,講吓同09嘅分別
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 01:24:12 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2012-4-2 01:11
- 發送自我的 iPad 大板凳應用

751呢其紅.........
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-2 01:24:43 | 顯示全部樓層
09年時已高!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 01:25:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 VW.R36 於 2012-4-2 01:26 編輯
pinkhung 發表於 2012-4-2 01:11
- 發送自我的 iPad 大板凳應用


有09FD都唔夠.....?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-2 01:27:35 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-4-2 01:19
皇上 !!! 報告吖唔該 !!! 我地呢d平民伯姓仲係用緊09炸 !!! 換唔換機 , 睇你頭ga啦 !!!  ...

唔好換
















回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 01:29:16 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2012-4-2 01:27
唔好換

等你報告 !!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-2 01:41:16 | 顯示全部樓層
canon.hk 發表於 2012-4-2 01:14
試左未

駁咗,去訓教
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 07:35:53 | 顯示全部樓層
MarkMak 發表於 2012-4-2 01:20
皇上,講吓同09嘅分別

投果60",有鬼分別咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 07:43:31 | 顯示全部樓層
部爛鬼09掉9左佢啦,乜碟都讀唔到
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 09:14:28 | 顯示全部樓層
有無筍價?   
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-2 09:18:47 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-4-2 09:14
有無筍價?

pk犀價
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 09:23:06 | 顯示全部樓層
09都吾要
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 09:47:15 | 顯示全部樓層
大哥等你的報告
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-2 09:50:47 | 顯示全部樓層
連雄版主都…劍橋真係紅爆
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 15:49 , Processed in 0.041750 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表