找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2620|回復: 16

[喇叭] JBL同馬仔夾唔夾??

[複製鏈接]
發表於 2012-5-14 02:29:59 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
入門級JBL(4OHMS)同入門級馬仔夾唔夾?? 馬仔推唔推到?
發表於 2012-5-14 09:23:11 | 顯示全部樓層
夾金仔
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-14 09:48:34 | 顯示全部樓層
Jbl邊個型號?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-5-14 12:33:32 | 顯示全部樓層
Manson 發表於 2012-5-14 09:48
Jbl邊個型號?

慚愧了........SCS178 5.1
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-14 13:37:23 | 顯示全部樓層
andylau.com 發表於 2012-5-14 12:33
慚愧了........SCS178 5.1

這set喇叭我有朋友用緊,佢用緊yamaha入門級泥推
都可以接受,不如去聽下馬仔係咪你喜歡的聲先啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-14 14:59:29 | 顯示全部樓層
Jbl 好中性,夾乜都吾錯
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-5-14 17:47:51 | 顯示全部樓層
claero 發表於 2012-5-14 14:59
Jbl 好中性,夾乜都吾錯

聽到ching咁講就放心了, 之前聽講4ohms的喇叭很難推的, 多謝解答.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-14 19:22:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 claero 於 2012-5-14 19:23 編輯
andylau.com 發表於 2012-5-14 17:47
聽到ching咁講就放心了, 之前聽講4ohms的喇叭很難推的, 多謝解答.


可能我誤會左,我係話聲音易夾,4ohm相對要求高好多,如玩一部過盡量揀易推有著數,否則連喇叭基本都出吾到就煩,佢靈敏度幾多
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-5-15 01:06:24 | 顯示全部樓層
claero 發表於 2012-5-14 19:22
可能我誤會左,我係話聲音易夾,4ohm相對要求高好多,如玩一部過盡量揀易推有著數,否則連喇叭基本都出吾 ...

http://jbl.com.vn/en/home-audio/ ... ma/8020-scs178.html
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:13:35 | 顯示全部樓層
claero 發表於 2012-5-14 19:22
可能我誤會左,我係話聲音易夾,4ohm相對要求高好多,如玩一部過盡量揀易推有著數,否則連喇叭基本都出吾 ...

Center 88 dB,其他86 dB
http://www.jbl.com/EN-EU/Products/Pages/ProductDetails.aspx?PID=SCS178CH/230
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 09:03:42 | 顯示全部樓層
andylau.com 發表於 2012-5-15 01:06
http://jbl.com.vn/en/home-audio/sound-systems-cinema/detail/354-sound-systems-cinema/8020-scs178.h ...

不如去試下,最好用番av amp 一部過推試下穩陣啲
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 10:51:18 | 顯示全部樓層
Manson 發表於 2012-5-15 01:13
Center 88 dB,其他86 dB
http://www.jbl.com/EN-EU/Products/Pages/ProductDetails.aspx?PID=SCS178CH/23 ...

睇spec好似都幾大食(90db樓下).
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 10:58:21 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Manson 於 2012-5-15 11:06 編輯
rklpoon 發表於 2012-5-15 10:51
睇spec好似都幾大食(90db樓下).


我估同你對1.2差不多(靈敏度)
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 11:30:47 | 顯示全部樓層
Manson 發表於 2012-5-15 10:58
我估同你對1.2差不多(靈敏度)

yes, 4Ohm, 87db.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 11:47:24 | 顯示全部樓層
rklpoon 發表於 2012-5-15 11:30
yes, 4Ohm, 87db.

Thiel 應該係得一對有90dB,就係cs1.6
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 13:42:42 | 顯示全部樓層
Manson 發表於 2012-5-15 11:47
Thiel 應該係得一對有90dB,就係cs1.6

用於AV,喇叭靈敏度高d易爆d有著數?兩聲道就唔同?其實喇叭靈敏度同好唔好聲有無關係?

Thiel CS1.7好似重未出/有得聽? ?db
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 21:08:04 | 顯示全部樓層
rklpoon 發表於 2012-5-15 13:42
用於AV,喇叭靈敏度高d易爆d有著數?兩聲道就唔同?其實喇叭靈敏度同好唔好聲有無關係?

Thiel CS ...

我唔知有冇關係嫁 ,純粹諗住涉個位泥型下炸

1.7聽講超貴,佢又同1.6同級,不如二手上2.X好過啦
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 18:01 , Processed in 0.045670 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表