找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 1996|回復: 4

[喇叭] pionner lx85夾吾夾KEF Q700

[複製鏈接]
發表於 2012-5-15 09:43:12 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
pionner lx85夾吾夾KEF Q700
發表於 2012-5-15 10:31:45 | 顯示全部樓層
新Q系比舊IQ厚聲, 只要用番D厚聲線夾, 都應該ok,
當然夾番D厚聲喇叭最"揾陣", 例如Quad,
或者試下KEF 新 R series 丫, 應該比到你驚喜!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-5-15 10:33:56 | 顯示全部樓層

pionner lx85夾吾夾KEF Q700

thx


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-5-15 10:39:43 | 顯示全部樓層

pionner lx85夾吾夾KEF Q700

ching想問邊到放amp本人新手


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 20:47:14 | 顯示全部樓層
我用緊75同Q700,我覺得唔錯喎! 新一代嘅P記同Q都厚聲咗。冇以前咁簿聲。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 14:55 , Processed in 0.034631 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表