您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
查看全部評分
nwwedmond
masteralain
白影
andy88
pam_jack
Simcity
kleehkg
SmallEar
pepsiman
bigpun1975
STANLEY2468
canon.hk
kachow
Hintel
粟米湯
agnes_b
使用道具 舉報
回復 agnes_b 多謝Ching。我都幾鍾意inakustik既聲低,1002中性偏厚。師兄用緊邊隻model? ... sing1357 發表於 2010-10-31 20:59
回復 agnes_b 其實我有少少懷疑1002中頻有少少"lup",唔知師兄覺唔覺... 可能1108改善左呢樣野?{:5 ... sing1357 發表於 2010-10-31 21:23
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 07:11 , Processed in 0.209348 second(s), 19 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.