找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 10864|回復: 30

[兩聲道] cowboy的兩聲道組合(2012)

[複製鏈接]
發表於 2012-7-27 11:44:01 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
升級了
C1 II
各位C兄多多指教

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×

評分

16

查看全部評分

發表於 2012-7-27 11:56:15 | 顯示全部樓層
MBL + Dyna
Good match
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-27 12:00:00 | 顯示全部樓層
不如用full set MBL
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-27 12:06:43 | 顯示全部樓層
家訪
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-7-27 12:12:30 | 顯示全部樓層
pl96 發表於 2012-7-27 12:00
不如用full set MBL

因小弟屋企是單邊擺位,很難攪掂MBL 喇叭...其實還有的是小弟無錢
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-7-27 12:13:38 | 顯示全部樓層
eosteven 發表於 2012-7-27 12:06
家訪

你上次來都已兩年前
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-7-27 16:48:57 | 顯示全部樓層
器材無變都是MBL 1531 7008
係幫佢地加了幾隻腳

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-7-27 17:00:53 | 顯示全部樓層
線材都是些普通野
1531:sommer 4MM  2M, Furutech FI-50M, 用電工參玉值接接駁。
7008:sommer 4MM  1M, wattgate 350i, Furutech FI-50, 牆插Furutech GTX-D (R)
不知名信號線 Furutech XLR(R) 頭
Siltech 330L 2.5m speaker cable, Furutech CF-201


本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-27 17:43:08 | 顯示全部樓層
wah.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-27 17:49:09 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-27 21:56:53 | 顯示全部樓層
cowboy 發表於 2012-7-27 17:00
線材都是些普通野
1531:sommer 4MM  2M, Furutech FI-50M, 用電工參玉值接接駁。
7008:sommer 4MM  1M, w ...


牛仔兄請問最尾幅相個係Isoclean 牆蘇抑或只係吉位冚?邊度有得賣
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-7-27 22:06:56 | 顯示全部樓層
係個冚來的,在深水埗永盛或高明有得買,無記錯高明平些
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-27 23:00:56 | 顯示全部樓層
cowboy 發表於 2012-7-27 22:06
係個冚來的,在深水埗永盛或高明有得買,無記錯高明平些

唔該晒
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-28 08:08:15 | 顯示全部樓層
Welcome to C1 family
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-28 21:41:31 | 顯示全部樓層
牛仔2012年果然有大動作,煲好後會吾會招呼下班mbl同好吸吸毒
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-28 21:47:49 | 顯示全部樓層
cowboy 發表於 2012-7-27 16:48
器材無變都是MBL 1531 7008
係幫佢地加了幾隻腳

兩套cerebase, 威力雙倍,感覺正吾正呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-28 21:48:49 | 顯示全部樓層
cowboy 發表於 2012-7-27 17:00
線材都是些普通野
1531:sommer 4MM  2M, Furutech FI-50M, 用電工參玉值接接駁。
7008:sommer 4MM  1M, w ...

電掣獨立吾share, 又學到嘢
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-7-28 22:18:29 | 顯示全部樓層
stephen2k 發表於 2012-7-28 21:41
牛仔2012年果然有大動作,煲好後會吾會招呼下班mbl同好吸吸毒

你地個個都完全體,點會毒到你地
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-28 23:03:27 | 顯示全部樓層
cowboy 發表於 2012-7-28 22:18
你地個個都完全體,點會毒到你地

完全体我玩得最差,c1應該可以毒到我
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-7-29 07:54:39 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 06:14 , Processed in 0.382665 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表