找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 4487|回復: 16

[請教] 後置speaker 如果 up side down

[複製鏈接]
發表於 2010-7-14 01:42:01 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
後置speaker 如果 up side down,咁即係高低音單元上下掉轉,咁對音場有冇大影響?
發表於 2010-7-14 09:37:15 | 顯示全部樓層
後置speaker 如果 up side down,咁即係高低音單元上下掉轉,咁對音場有冇大影響?
sk555 發表於 2010-7-14 01:42



    應該影响不大既
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 09:43:24 | 顯示全部樓層
後置speaker 如果 up side down,咁即係高低音單元上下掉轉,咁對音場有冇大影響?
sk555 發表於 2010-7-14 01:42


我对surround咪高音向下,
你聽过有冇影响?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 11:10:43 | 顯示全部樓層
我個人認為有一定影響,因為人耳對高音比較靈敏,
而高頻亦比低頻速度快,所以如果後置放得太高的話,
最好將佢倒轉掛,好似ryan就係一個好例子...
未必啱,不過相信無錯...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 12:03:20 | 顯示全部樓層
我個人認為有一定影響,因為人耳對高音比較靈敏,
而高頻亦比低頻速度快,所以如果後置放得太高的話,
最好將佢 ...
pepsiman 發表於 2010-7-14 11:10



    就算有錯都係聽錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 12:12:20 | 顯示全部樓層
後置speaker 如果 up side down,咁即係高低音單元上下掉轉,咁對音場有冇大影響?
sk555 發表於 2010-7-14 01:42



    我隻後置個高音元本身就係下面我諗最緊要係放個位置多D
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-14 13:12:29 | 顯示全部樓層
多謝各位意見,咁我知點做喇,唔該曬
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 17:56:47 | 顯示全部樓層
就算有錯都係聽錯
canon.hk 發表於 2010-7-14 12:03



    玩O野呀?係唔係想禁你言呀...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 18:24:12 | 顯示全部樓層
玩O野呀?係唔係想禁你言呀...
pepsiman 發表於 2010-7-14 17:56



    你禁一個我仲有千千萬萬個我不過最好唔好啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 18:37:49 | 顯示全部樓層
你禁一個我仲有千千萬萬個我不過最好唔好啦
canon.hk 發表於 2010-7-14 18:24



噤大隻字,嚇鬼牙
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 19:15:38 | 顯示全部樓層
噤大隻字,嚇鬼牙
bigpun1975 發表於 2010-7-14 18:37



    咁你驚唔驚先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-14 19:44:51 | 顯示全部樓層
我隻後置都係高音在下面,主要是設計問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 09:11:53 | 顯示全部樓層
我隻後置都係高音在下面,主要是設計問題
timmywan 發表於 2010-7-14 19:44


我隻 MK SS-150 都係..............
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 09:12:31 | 顯示全部樓層
我個人認為有一定影響,因為人耳對高音比較靈敏,
而高頻亦比低頻速度快,所以如果後置放得太高的話,
最好將佢 ...
pepsiman 發表於 2010-7-14 11:10


應該岩, 除非唔岩..............
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 10:00:45 | 顯示全部樓層
我個人認為有一定影響,因為人耳對高音比較靈敏,
而高頻亦比低頻速度快,所以如果後置放得太高的話,
最好將佢 ...
pepsiman 發表於 2010-7-14 11:10


咁短距離, 你聽到高频快过低頻,
未必岩, 不过信你聽到
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 10:05:49 | 顯示全部樓層
咁短距離, 你聽到高频快过低頻,
未必岩, 不过信你聽到
ryanenen 發表於 2010-7-15 10:00



    我雖然未有金耳朵,不過都有一對鋁合金耳朵...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-15 12:02:30 | 顯示全部樓層
我對Sib都係掛牆, 高音喺下面.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 05:26 , Processed in 0.042207 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表