找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 5835|回復: 45

[請教] 有無師兄用過穩壓器

  [複製鏈接]
發表於 2010-12-22 00:14:53 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
呢隻OK嗎?

SRT3KV2.jpg

SRT3KV1.jpg

SRT - 3KV

無觸點自動穩壓器
Automatic Voltage Regulator

採用集成電路及快速晶體控制, 作電壓補償, 令功率損失少, 效率特高

25 A 冷凍空氣開關制

連續性功率輸出 3000 VA ( 3000 W )

掙用特有無觸點補償式電壓調整方法

( 非一般傳統碳刷方法 ) 所以特別安靜

特厚鋁合金密封式外殼,全密封式屏蔽,將外界的電波干擾減至最低!

輸入電壓: 185V - 245V 50/60Hz

可選輸出電壓範圍: 205V - 235V

反應時間: 15 - 20 mini second ( 亳秒 )

尺寸:  (深) 285mm (高)330mm (寬)145mm

凈重:22KG
發表於 2010-12-22 00:23:49 | 顯示全部樓層
呢舊嘢淨睇個樣都幾靚仔
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-22 00:26:35 | 顯示全部樓層
呢舊嘢淨睇個樣都幾靚仔
agnes_b 發表於 2010-12-22 00:23



    但係唔知掂唔掂!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 00:28:26 | 顯示全部樓層
本帖最後由 agnes_b 於 2010-12-22 00:34 編輯
但係唔知掂唔掂!
ERIC 發表於 2010-12-22 00:26



    經過上一輪拖板PK戰~SINE好似又hit返
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-22 00:33:07 | 顯示全部樓層
經過上一輪拖板PK戰~SINE好似又快又好hit返
agnes_b 發表於 2010-12-22 00:28



    真係有料到嘅實有人讚.
最怕佢得個樣唧!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 00:38:01 | 顯示全部樓層
用晶體管做穩壓?? 極有保留!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 00:38:08 | 顯示全部樓層
呢舊野幾錢...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-22 00:43:39 | 顯示全部樓層
用晶體管做穩壓?? 極有保留!!
印度廚皇 發表於 2010-12-22 00:38



    師兄,咁有無其它穩壓器介紹吓呢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-22 00:44:24 | 顯示全部樓層
呢舊野幾錢...
cyberken 發表於 2010-12-22 00:38



    $7600..............
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 00:48:37 | 顯示全部樓層
晶體穩壓都7600.......奇觀.
穩壓就系用他說碳察個種最好. 人仔1K左右已經好大POWER.  
但講真, HK 真系吾洗點用穩壓... +/- 電壓一般都系5%, 算好穩定.

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-22 00:52:16 | 顯示全部樓層
晶體穩壓都7600.......奇觀.
穩壓就系用他說碳察個種最好. 人仔1K左右已經好大POWER.  
但講真, HK 真系吾 ...
印度廚皇 發表於 2010-12-22 00:48



    我試過最底得210.......
最高都係218.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 01:00:54 | 顯示全部樓層
我試過最底得210.......
最高都係218.....
ERIC 發表於 2010-12-22 00:52


7600 可以留唻
A.) 買CD
B.) 買線
C.) 買牛
D.) 買野食
E.) 買野比人食
......實在太多選擇喇.....
210 ~ 218, 以214 作基數 4/214 X 100 = ~1.9%....買牛好過喇.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-22 01:14:09 | 顯示全部樓層
7600 可以留唻
A.) 買CD
B.) 買線
C.) 買牛
D.) 買野食
E.) 買野比人食
......實在太多選擇喇.....
210 ~ ...
印度廚皇 發表於 2010-12-22 01:00



    原本我都唔知會底到去210!
話說有一晚聽得好開心,第二晚諗住再回味,
點知......完全唔同哂聲!再問d高人,一知道我個情況,就叫我度電壓。
我先至知得210!仲要係長期係咁喎!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 09:16:11 | 顯示全部樓層
原本我都唔知會底到去210!
話說有一晚聽得好開心,第二晚諗住再回味,
點知......完全唔同哂聲!再 ...
ERIC 發表於 2010-12-22 01:14


我的推測會認為, 日夜時段的用電及用電器材不同, 導致對市電的污染亦十分不同. 相信這個對再生音樂的影響會大與voltage drop. 因我們現在大部份的器材都有內置穩壓, 所以太少的壓降所帶來的影響有限. 可能有時空氣的濕度所帶來的變化會更大.

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 09:30:15 | 顯示全部樓層
我的推測會認為, 日夜時段的用電及用電器材不同, 導致對市電的污染亦十分不同. 相信這個對再生音樂的影響 ...
印度廚皇 發表於 2010-12-22 09:16



我屋企啲電晏晝真係好力過夜晚
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 09:40:16 | 顯示全部樓層
我屋企啲電晏晝真係好力過夜晚
chhanthony 發表於 2010-12-22 09:30



    回心想想, 在住宅區日夜用電的電氣都應該是晚間較多!因而電的質量亦有較大的改變!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 09:43:59 | 顯示全部樓層
7k幾都唔平~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 09:49:06 | 顯示全部樓層
回心想想, 在住宅區日夜用電的電氣都應該是晚間較多!因而電的質量亦有較大的改變! ...
印度廚皇 發表於 2010-12-22 09:40



自建發電廠
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 10:11:11 | 顯示全部樓層
自建發電廠
chhanthony 發表於 2010-12-22 09:49



    預埋我一份, 我地一齊起個清水灣音響核能發電廠!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-22 10:50:46 | 顯示全部樓層
預埋我一份, 我地一齊起個清水灣音響核能發電廠!
印度廚皇 發表於 2010-12-22 10:11



核能人增強音色發電廠
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 08:54 , Processed in 0.066613 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表