找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 8636|回復: 26

[影音組合] my small little house~~ (小小幸福)

[複製鏈接]
發表於 2010-12-24 20:43:11 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 smp_1112kr 於 2011-7-11 20:33 編輯

my system:

FS: Klipsch RB61
CS: Klipsch RC62
SS: Klipsch RS42
Subwoofer: M&K KX-12
projector: optoma HD65
BDP: Sony S360
AV amp: onkyo 876
power amp: EMOTIVA
Game Console: PS3, Xbox360, Wii

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×

評分

13

查看全部評分

發表於 2010-12-24 21:25:46 | 顯示全部樓層
好令喎..隻幕幾吋呢....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 21:28:30 | 顯示全部樓層
好嘢 !
成套 " 喼暑 " + " 二髦貼化 " + 安橋 + 啱騎
咦 ! 仲有......白色 X'Mas 樹喎,
貼上嚟睇吓啦...........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 22:04:37 | 顯示全部樓層
哈哈,師兄大部份器材同我都係一樣,只係差部av amp同bdp咋...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 22:11:16 | 顯示全部樓層
哈哈,師兄大部份器材同我都係一樣,只係差部av amp同bdp咋...
pepsiman 發表於 2010-12-24 22:04

人家套機正過你好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 22:12:53 | 顯示全部樓層
人家套機正過你好多
timmywan 發表於 2010-12-24 22:11



    呢個當然啦...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 22:16:37 | 顯示全部樓層
呢個當然啦...
pepsiman 發表於 2010-12-24 22:12

我而家無機聽
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 22:32:23 | 顯示全部樓層
Nice setting ~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-24 22:40:20 | 顯示全部樓層
Merry X'max every brothers!!!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 22:42:37 | 顯示全部樓層
Merry X'max every brothers!!!
smp_1112kr 發表於 2010-12-24 22:40

嘩.....好大棵啊.......
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-24 22:42:40 | 顯示全部樓層
回復 6# pepsiman


    No la, pepsi hing your system is much better than mine~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 22:43:11 | 顯示全部樓層
地方好闊落
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-24 22:44:51 | 顯示全部樓層
回復 2# 粟米湯


    Only 80 ~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 22:47:31 | 顯示全部樓層
回復  粟米湯


    Only 80 ~~
smp_1112kr 發表於 2010-12-24 22:44

嘩~~經已好正啦......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 22:52:24 | 顯示全部樓層
回復  粟米湯


    Only 80 ~~
smp_1112kr 發表於 2010-12-24 22:44



    Enough lar......I can only 70" jar
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-24 23:04:43 | 顯示全部樓層
各位師兄, 有咩改善地方呀?? 其實我唔係咁滿意咋, 有家訪就好la~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 23:08:56 | 顯示全部樓層
各位師兄, 有咩改善地方呀?? 其實我唔係咁滿意咋, 有家訪就好la~~~
smp_1112kr 發表於 2010-12-24 23:04



    Sure no problem......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 23:11:12 | 顯示全部樓層
各位師兄, 有咩改善地方呀?? 其實我唔係咁滿意咋, 有家訪就好la~~~
smp_1112kr 發表於 2010-12-24 23:04



    BTW, 有咩咁滿意, 需要改善 ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-25 00:06:39 | 顯示全部樓層
各位師兄, 有咩改善地方呀?? 其實我唔係咁滿意咋, 有家訪就好la~~~
smp_1112kr 發表於 2010-12-24 23:04



你意思係想有得去家訪,定係想我地嚟家訪呀...
廳日有幾個版主&網友會嚟我度玩,你有無興趣嚟吖...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-25 00:08:19 | 顯示全部樓層
我而家無機聽
timmywan 發表於 2010-12-24 22:16


但之後會有好正既空間比你玩呢, 呵呵
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 18:47 , Processed in 0.038549 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表