找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 18943|回復: 91

[兩聲道及影音] nwwedmond的半分家兩聲道及影音組合

  [複製鏈接]
發表於 2011-1-11 02:45:30 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 nwwedmond 於 2011-3-31 01:34 編輯

兩套西裝齊腳喇(Pioneer & Luxman), 鋪上唻同大家分享吓!
Hi-fi Racks: TAOC AS3B x 2
Plasma TV: Pioneer KRP-500A (PC: PE Lab ST & WireWorld Silver Starlight 5.2 HDMI)
AV Amp: Pioneer SC-LX82 (PC: PE Lab DIY & VDH Ultimate HDMI)
Blu-ray Player: Pioneer BDP-09FD (PC: PE Lab DIY x 2+120v寶樹牛 & WireWorld Silver Starlight 5.2 HDMI)
SACD Player: Luxman D-08 (PC: BMI Hammerhead Mk. 5, XLR: Mogami 3173 FP-701M & FP-702F & RCA: Mogami 3173)
Integrated Amp: Luxman L-509u (PC: NBS Black Label II)
Front Speakers: Triangle Magellan Quatuor SE (暫借朋友對Silver Ghost喇叭線一用, 呢隻係Triangle指定用o既線)
Vibb Eater: Entreq Mini Mouse x 2
擴散板: Airzone
Center Speaker:Triangle Genese Voce (JMR HP216B with Furutech FP-202(R) & FP-201(R))
Surround Speakers: Focal Sib (裝修的雞雞喇叭線, 一大敗筆)
Subwoofer: JL Audio F113 (PC: PE Lab AS & Cable: Taralabs Sub)
DVR: Pioneer DVR-560H-S 160Gb (PC: Ortofon 3900 & Monster 1000HD HDMI)
Set Top Box: Magic TV 7000D (WireWorld Silver Starlight 5.2 HDMI)
Game: PS3 with Eye, Move & Guns (PC: 跟機線 & Monster 1000HD HDMI)
Pay TV: HD Cable TV (VDH Ultimate HDMI) & HD Now TV (VDH Ultimate HDMI)
UK Sockets: Qonduit MDH6
US Sockets: 4組獨立電(Pirelli 4mm & AS 2.5mm), 3組Oyaide R1 Beryllium蘇面+1組Furutech FT-D20A蘇面
啲線係幾亂吓, 但真係冇佢辦法...

影呢面會靚仔啲

影埋對Surround俾大家睇.

由於我個廳唔夠深, 所以正面攞唔晒全部器材, 唯有打側影啦.

Magic TV Now TV, Cable TV全HD.
前面三隻Triangle, 仲有十仔JL.
Pioneer配Luxman, 一黑一白好醒神.
買買賣賣五個月, 齊腳一家慶團圓.

唔夠半年, 都係忍唔住手upgrade咗對座地.  享受中.

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×

評分

19

查看全部評分

發表於 2011-1-11 03:00:39 | 顯示全部樓層
好正
睇落好似8呎左右深?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 08:57:02 | 顯示全部樓層
真羨慕edmond兄能夠影。音兼顧,正啊...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 09:08:58 | 顯示全部樓層
請問那個白色的膠概著低音的那裡做?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 09:13:54 | 顯示全部樓層
攪錯~~~邊有咁正架~~我要黎學下野~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 09:33:00 | 顯示全部樓層
好正
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 12:16:29 | 顯示全部樓層
Great set up

How much for the Entreq Mini Mouse (1 pair)
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 12:37:09 | 顯示全部樓層
c兄點解甘多甘正既器材
多到正面影唔哂
如果玩埋投仔就真係不得了
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 12:45:06 | 顯示全部樓層
正正正!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 12:58:42 | 顯示全部樓層
Great set up

How much for the Entreq Mini Mouse (1 pair)
MarkMak 發表於 2011-1-11 12:16



   
Mark Hing,
For yr reference
http://www.hiendy.com/forum/viewthread.php?tid=6026
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 14:07:09 | 顯示全部樓層
Edmond Hing,
有D ching講將509u棧燈off 咗佢會好聲D
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 15:34:35 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 15:50:49 | 顯示全部樓層
Speaker upgrade is not far ....

D08 + 509, should match with floorstand

Triangle Magellan Quatuor SW2 SE
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 16:50:33 | 顯示全部樓層
so good & fit....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-11 19:35:12 | 顯示全部樓層
你係咪用一對前置玩影、音,
你點處理,用兩條喇叭線??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-11 23:39:45 | 顯示全部樓層
好正
睇落好似8呎左右深?
camelblue 發表於 2011-1-11 03:00

係呀, 8呎半, 但減番喇叭位, 實質得6呎多少少.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-11 23:41:17 | 顯示全部樓層
真羨慕edmond兄能夠影。音兼顧,正啊...
pepsiman 發表於 2011-1-11 08:57

我都好想玩埋投投呀, 但真係投得果60零吋, 費鬼事攪, 老婆又唔想呢...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-11 23:45:13 | 顯示全部樓層
請問那個白色的膠概著低音的那裡做?
Sunny 發表於 2011-1-11 09:08

唔夠位埋器材, 咪訂造個透明亞加力架去擺啲普通器材囉.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-11 23:58:25 | 顯示全部樓層
攪錯~~~邊有咁正架~~我要黎學下野~
tontontony 發表於 2011-1-11 09:13

咁鬼近, 實有機會, 放心.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-12 00:01:39 | 顯示全部樓層
Triangle Magellan Duetto :
ching 真識貨,最醒就係知道中置用Genese Voce 已經足夠,聽歌就要對好 ...
avlam 發表於 2011-1-11 12:35

隻Genese真係有板有眼, 性價比高, 泊埋我以前隻JM Lab CC1000度, 表現都唔輸蝕呀.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 13:31 , Processed in 0.045918 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表