找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 20565|回復: 67

[品牌] rel 同好會

[複製鏈接]
發表於 2014-8-13 18:01:49 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
大家一齊分享下㸃玩盡隻嘢啦!
係外國網都有好多唔同玩法,我諗無對錯,係到都係旨在分享個人主觀經驗,歡迎各位同好參與!

評分

6

查看全部評分

發表於 2014-8-13 18:15:32 | 顯示全部樓層
報到先
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-13 18:17:07 | 顯示全部樓層
廠建議放牆角,使唔使45度放呢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-13 19:06:56 | 顯示全部樓層
fatboy88 發表於 2014-8-13 18:17
廠建議放牆角,使唔使45度放呢?

我都係睇住manuel較,45度向前向後擺,揾最大聲嗰㸃,再將佢rotate,亦係最大聲嗰㸃就啱!
你收咗貨試下,睇下有冇其他好方法
記緊初頭慢火煲下,幾十個鐘之後先叫做好啲

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-13 19:08:12 | 顯示全部樓層
報到, T9.
我放係右前置前面的。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-13 19:09:51 | 顯示全部樓層
未有REL,但十卜同好會。

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-13 20:11:22 | 顯示全部樓層
matta722 發表於 2014-8-13 19:08
報到, T9.
我放係右前置前面的。

matta兄,我都係用monitor audio呵
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-13 22:39:17 | 顯示全部樓層
fatboy88 發表於 2014-8-13 20:11
matta兄,我都係用monitor audio呵

我轉緊paradigm , 慢慢揾二手中
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-13 22:47:41 | 顯示全部樓層
I am using R-328

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-13 22:54:13 | 顯示全部樓層
開張大吉
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-14 00:30:05 | 顯示全部樓層

多謝支持
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-14 00:32:12 | 顯示全部樓層
matta722 發表於 2014-8-13 22:39
我轉緊paradigm , 慢慢揾二手中

黎緊好似AV consultant 做代理喎﹗
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-14 00:35:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 rockychan 於 2014-8-14 00:40 編輯

我有個建議,不如大家post 張相出黎,大家研究下點玩隻woofer,如擺位、setting、線材配搭等等
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-14 09:04:25 | 顯示全部樓層
我又報到,陳年舊嘢Q200E...

只駁中置,幫中置加厚d聲...

image.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-14 09:07:58 | 顯示全部樓層
REL絕對係好野黎!,十卜!十卜!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-14 10:28:07 | 顯示全部樓層
rockychan 發表於 2014-8-13 19:06
我都係睇住manuel較,45度向前向後擺,揾最大聲嗰㸃,再將佢rotate,亦係最大聲嗰㸃就啱!
你收咗貨試下, ...

咁係咪即係將隻十仔向牆聽,搵到最大聲嗰點再原位掉轉佢?


另想請教set LFE vol時應用十仔個vol定amp sub個vol呢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-14 13:38:50 | 顯示全部樓層
chrisclw 發表於 2014-8-14 09:04
我又報到,陳年舊嘢Q200E...

只駁中置,幫中置加厚d聲...

咦!你都有用呢隻牌子㗎!你㸃set㗎?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2014-8-14 13:44:49 | 顯示全部樓層
fatboy88 發表於 2014-8-14 10:28
咁係咪即係將隻十仔向牆聽,搵到最大聲嗰點再原位掉轉佢?

揾到最大聲後,單元向前,由射向左牆慢慢轉去右牆,期間揾最大聲嗰㸃!
我就amp set 0db , 再較十仔的音量!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-14 15:36:27 | 顯示全部樓層
rockychan 發表於 2014-8-14 13:44
揾到最大聲後,單元向前,由射向左牆慢慢轉去右牆,期間揾最大聲嗰㸃!
我就amp set 0db , 再較十仔的音量 ...

試個45度擺,但搞到隻前置唔個放邊,又要就個幕,所以暫時只放牆角算數。
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-8-14 15:42:52 | 顯示全部樓層
本帖最後由 fatboy88 於 2014-8-14 15:55 編輯

今日試咗齋用low level出,效果就好似傳統十仔咁feel,再試用hi level加lfe,隻十仔即隱形,前面成個音場完整咗,之前成日覺得前面好似有啲位喎咗入去,依家就好完整,氣氛非常好,分析力都好咗,就算開到好大聲都唔覺得嘈,以後唔使怕投訴,終於明白點解Rocky兄點解要用夠3隻!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 10:53 , Processed in 0.051823 second(s), 28 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表