找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 11106|回復: 14

[請教] Symposium Ultra Platform

[複製鏈接]
發表於 2010-7-27 17:07:24 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
大家覺得Symposium Ultra Platform 呢塊板用黎擺CD機有咩野改善? 會係收緊精準左..定係鬆容自然?


UltraPCouplersLG.jpg
發表於 2010-7-27 22:42:47 | 顯示全部樓層
我都想知...見音響技術試音都係用佢...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-28 09:50:41 | 顯示全部樓層
我都想知,見西門兄都係用佢加FE carabase
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-28 10:21:40 | 顯示全部樓層
本帖最後由 westdoor 於 2010-7-28 10:23 編輯

Symposium Ultra Platform 係我放CDT承板中效果最好的,有一種酷似Analog嘅音色,純厚之餘,細節度並無減小,背境清通萬里無雲,效果立見.只有速度感雖比不上我當時最愛Venture Broad.現在夾FE Cerabase在速度,力度上更大幅提昇,兩者原來係絕配.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-28 10:31:19 | 顯示全部樓層
Symposium Ultra Platform 係我放CDT承板中效果最好的,有一種酷似Analog嘅音色,純厚之餘,細節度並無減小,背 ...
westdoor 發表於 2010-7-28 10:21



    西門兄, 見你墊cdp 是兩前一後的, 有時我見是兩後一前,兩者有咩唔同?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-28 10:47:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 westdoor 於 2010-7-28 10:50 編輯

原裝大腳八,通常裝在機底強度最高位置,一定要除之而後快,新腳首次放在原裝腳位置唔會有大錯!進階再玩低重心放法,等三角,大開邊,食龍骨,二前一後,一右二左,一王二后...好好玩耶
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-28 11:06:10 | 顯示全部樓層
原裝大腳八,通常裝在機底強度最高位置,一定要除之而後快,新腳首次放在原裝腳位置唔會有大錯!進階再玩低重心 ...
westdoor 發表於 2010-7-28 10:47



    嘩...如果西門整篇放釘墊教學就正喇.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-28 23:16:45 | 顯示全部樓層
Symposium Ultra Platform 係我放CDT承板中效果最好的,有一種酷似Analog嘅音色,純厚之餘,細節度並無減小,背 ...
westdoor 發表於 2010-7-28 10:21


西門兄..你部emm 用咩野電源線?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-28 23:26:32 | 顯示全部樓層
本帖最後由 westdoor 於 2010-7-28 23:28 編輯

回復 8# kachow
kachow兄,
個盤CDSD se就一時用Nordost odin,一時用BMI Oceanic statement,兩者各有千秋 ,部DAC DCC2 se就用硬Enigma Signature.一插即中出,正到暈
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-29 00:08:09 | 顯示全部樓層
回復  kachow
kachow兄,
個盤CDSD se就一時用Nordost odin,一時用BMI Oceanic statement,兩者各有千秋{:5_ ...
westdoor 發表於 2010-7-28 23:26


thx西門兄..我而家用緊emm labs XDS1, 你覺得係唔係插Kharma enigma sign會好D? 同埋我用緊enigma拖版..會唔會太過重疊?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 01:13:16 | 顯示全部樓層
回復 1# kachow


    我以前用過, 係收緊, 精準左,

低頻小咁DD
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 11:19:38 | 顯示全部樓層
回復  kachow


    我以前用過, 係收緊, 精準左,

低頻小咁DD
herman 發表於 2011-5-24 01:13


herman兄, 咁你依家仲有無用塊板?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 14:25:32 | 顯示全部樓層
玩左三個月, 賣了

而家直接放落架到
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 14:27:40 | 顯示全部樓層
我用果時跟長方形鋁磚,

新版改左圓形?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-25 13:11:34 | 顯示全部樓層
Yes,long time ago....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 04:09 , Processed in 0.048442 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表