找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 24890|回復: 63

[官方測試報告] 為[它]作平反, Philips BDP-9600 評測報告

  [複製鏈接]
發表於 2011-8-3 22:19:07 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
在發燒友的心目中, 菲利普的影音產品總不能與 Hi-End 沾上什麼關係, 只是背付著品質差,
容易壞之惡名。 筆者立下這個標題, 心情總是七上八落, 不是受到任何壓力而要我去寫一篇鱔稿,
而是去讚 Philips 的產品總覺得會被人萬箭穿心; 但手寫我心, 何需多懼?


BDP9600_98-RTP-global-001_lowres.jpg



以下是一份對Philips BDP-9600 的小評測:

     為何一隻被人罵多於讚的牌子能夠吸引筆者的注意呢? 就要從今年在朋友那處一試Philips-BDP 9500
說起了; 那次正好是投影機比試大會後的工餘場, 我朋友大力推介那部9500, 說真的, 未試過之前真的對它
沒甚麽好感, 但一試何彷, 畫面當時真的一般, 唯聲音使筆者留下深刻印象, 但正值貨尾款, 只好打消換機的
念頭了!


     直至兩個多月後, 新機 BDP-9600 出台, 再令到筆者目光投放到它的身上, 用料和功能十分强勁,
Qdeo視訊處理器,  TI Burr-Brown 24位元DAC, 獨立環型變壓器, 能讀取市面上大部份的光碟, DLNA
及媒體播放功能; 數字與規格上都是上佳之品, 唯筆者總覺得要實試才能收貨。


     終於鼓起勇氣去買了 Philips BDP-9600 回家, 第一次試機, 聲畫都並不吸引, 把機器煲練一個星期之後,
終於可以試到它真正實力。 首先在聲方面, 第一個感覺是低頻的表達方式很好, 雖不至於很洶湧, 但就相當有層次,高音就比較收斂; 其次在聲音連貫度做得相當出色, 不會出現前後聲音斷層, 所以包圍感亦較佳, 這部機是偏向細緻及分析力型, 一些以住比較難聽到的弱音都能夠重現。 至於畫面方面, 初感覺是比較光亮, 投影機也要把亮度校低一些去相就, 畫面密度相當之好, 力度很足夠; 除雜訊能力不錯, 最重要是除雜訊後不會令畫面後變得平面, 依然保持了相當好的立體感; 細節多, 色濃都是這台機之風格。


     讚了這麼多, 都是彈的時候了, [遙控]是全套機最差之一環, 制位非常細而且非常密, 筆者是一個東方人也
經常按錯, 很難想象歐美用家如何使用; 選單介面亦都相當[復古] , 好象回到 DVD 年代一樣, 只是得籃黑兩色,
很不討好!



BDP9600_98-RCP-global-001_lowres.jpg


總結:   
      一隻牌子的成功與否, 質量, 口碑, 售後服務缺一不可; 我嘗試打電話去 Philips 的技術支援, 他們能給予我很滿意的服務; 至於質量, 筆者覺得 9600 是相當不錯; 口碑是大眾用家的一個肯定, 但我想說, 這不過是其中一個參考, 最重要是眼看為真, 耳聽為實, 要不然, 大家會錯過了一些好東西了。

評分

30

查看全部評分

發表於 2011-8-3 22:58:40 | 顯示全部樓層
如果同9500比,有得比嗎?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-8-3 23:03:32 | 顯示全部樓層
如果同9500比,有得比嗎?
ERIC 發表於 2011-8-3 22:58



    聲差不多, 晝面9600好D
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-3 23:07:26 | 顯示全部樓層
如果同9500比,有得比嗎?
ERIC 發表於 2011-8-3 22:58

甘你重唔升級
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-3 23:44:01 | 顯示全部樓層
聲差不多, 晝面9600好D
bigpun1975 發表於 2011-8-3 23:03

咁即係用緊9500既,,都都可以唔洗升9600啦,,
9600上次係MK問$3300咋,,
不過唔知今年音響展會唔會有平9600買,,
記得上年風什好似有
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-8-4 06:58:03 | 顯示全部樓層
咁即係用緊9500既,,都都可以唔洗升9600啦,,
9600上次係MK問$3300咋,,
不過唔知今年音響展會唔會有平9600買 ...
hooh 發表於 2011-8-3 23:44



    未真正AB比較過,但係声底是相似的,畫就冇得傾,9600 嬴好多!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 07:26:29 | 顯示全部樓層
甘你重唔升級
timmywan 發表於 2011-8-3 23:07



    等你升先。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 09:02:08 | 顯示全部樓層
手寫我心 好感性喔
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 09:07:15 | 顯示全部樓層
都係果句 "想要生活好, 飛起飛利老" !
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 10:25:01 | 顯示全部樓層
其實用料真係幾好..售後服務又好..旦係qc真係壞機都幾多
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 10:26:52 | 顯示全部樓層
菲記用家既我用左9500大半年都冇咩大問題暫時未有換機衝動

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-8-4 10:43:11 | 顯示全部樓層
手寫我心 好感性喔
daken 發表於 2011-8-4 09:02



    我性感多啲
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 11:15:27 | 顯示全部樓層
用左9500大半年
未講完既係update fw要小心
up其他國家版本要改files名
下次再up回港版fw要緊記改番對上一次原本既files名
我改左三個國家fw比佢玩左我5,6次而得出以上經驗(歐版會鎖B區)
講真部機冇咩樹就唔好up其他國家版本fw呀
否則會越攪越亂
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 11:25:50 | 顯示全部樓層
9500 色階漸變會一撻撻,9600有無同樣情况?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 11:35:27 | 顯示全部樓層
用左9500大半年
未講完既係update fw要小心
up其他國家版本要改files名
下次再up回港版fw要緊記改番對上一 ...
KITCHAN 發表於 2011-8-4 11:15

但你果日好似中中地93既畫面毒喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 11:40:33 | 顯示全部樓層
但你果日好似中中地93既畫面毒喎
hooh 發表於 2011-8-4 11:35



    but...d聲...真係聽唔慣呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 12:10:50 | 顯示全部樓層
9500 色階漸變會一撻撻,9600有無同樣情况?
qq1122yq 發表於 2011-8-4 11:25



    會唔會部機setting唔match你部TV呀,依家D player仲有d咁嘅問題...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 12:13:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 KITCHAN 於 2011-8-4 12:16 編輯
受其他器材所累
brkkh 發表於 2011-8-4 12:07



唔關器材是...一直有留意開93聲方面評價....自己聽完都覺得係咁
畫面就真係同價位無朋友既
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 12:26:13 | 顯示全部樓層
會唔會部機setting唔match你部TV呀,依家D player仲有d咁嘅問題...
pepsiman 發表於 2011-8-4 12:10



    可能係,但用過PIONEER 320無咁情况...

P.S: 試IRON MAN2 尾段,抱住女主角飛上大廈天台時,雲層會一撻撻
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-4 12:28:50 | 顯示全部樓層
可能係,但用過PIONEER 320無咁情况...

P.S: 試IRON MAN2 尾段,抱住女主角飛上大廈天台時,雲層會 ...
qq1122yq 發表於 2011-8-4 12:26



    今晚返去試吓呢段先
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 09:40 , Processed in 0.040666 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表