找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 天下第一刀

[請教] 民用<<音響技術>>為何那么落後﹖

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-4-10 00:46:57 | 顯示全部樓層
發燒的不傻是假燒了
天下第一刀 發表於 2011-4-10 00:34


就係因為甘....米就係得你燒LOR........HiEND.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 00:49:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 westdoor 於 2011-4-10 00:50 編輯

功力絕對同國產凌凌有得揮!!


評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 00:52:31 | 顯示全部樓層
回復 182# westdoor

"攞你命三千"...聞西...中央精神病研究院從事研究工作...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 01:48:07 | 顯示全部樓層
因為1997中國政府要香港50年不變﹐香港有言論自由而大陸沒有﹗I'm not from China ...
天下第一刀 發表於 2011-4-9 11:02

使我聯想起好多無三粒星的香港人.........
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 08:06:50 | 顯示全部樓層
佢攪到佢要嘅聲, 不過唔係大家所認同................

如果佢真係住 NY, 應該去啲 Music Hall 聽聽古典樂, 小提琴等, 再返歸聽下佢套機出唔出到像真嘅, 希望佢會知天有幾高
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 10:23:09 | 顯示全部樓層
刀兄, 之前老闆都說得很清楚, 我地這裡是用的, 請回吧.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 11:04:18 | 顯示全部樓層
世界末日前一定會有d傻人周圍發顛~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 11:10:00 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-4-10 13:20 編輯

禾理解樓主心境...

無敵是最寂寞最是痛苦

天下第一刀.....獨孤求敗 , 佢想做萬人迷 , 點知變左萬人圍



評分

5

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 12:01:38 | 顯示全部樓層
本帖最後由 MDLP 於 2011-4-10 12:03 編輯

刀仔兄

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-10 12:09:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 天下第一刀 於 2011-4-10 12:10 編輯
禾理解樓主心境...

無敵是最寂寞最是痛苦

天下第一刀.....獨孤救敗 , 佢想做萬人迷 , 點知變左萬人圍


{ ...
jogo 發表於 2011-4-10 11:10

但到目前為止沒有人有本事用他的劍殺“天下第一刀”.獨孤救敗!

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 12:11:19 | 顯示全部樓層
但到目前為止沒有人有本事用他的劍殺“天下第一刀”
天下第一刀 發表於 2011-4-10 12:09

其實都好明顯已輸哂陣
只係你不甘慘敗
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-10 12:13:20 | 顯示全部樓層
本帖最後由 天下第一刀 於 2011-4-10 12:14 編輯

即使RANE的AC24在世上可能只有幾個人用而停產﹐無可否認DSP分頻是今
天的HIEND分頻技術.
自己沒有做過就否認當今的最新技術﹐只能說你是閉關自守﹗固步自封﹗

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-10 12:16:52 | 顯示全部樓層
其實都好明顯已輸哂陣
只係你不甘慘敗
JanHau 發表於 2011-4-10 12:11

輸在那裡﹖你在白天﹐而我在黑夜吧了.

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 12:18:32 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-4-10 12:20 編輯
但到目前為止沒有人有本事用他的劍殺“天下第一刀”.獨孤救敗!
天下第一刀 發表於 2011-4-10 12:09



    呀第一刀Hing , 呢度冇皇者 , 冇霸主 , 只有一班志同道合的發燒友 .
    唔好再用咁既態度係度吹啦 , 要交流就要平和D , 需知天外有天 , 人外有人 .
   
    X 2

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-10 12:21:37 | 顯示全部樓層
刀仔兄
MDLP 發表於 2011-4-10 12:01

不是南拳北腿的問題﹐是“天下第一刀”的名字問題﹗不服氣的只有罵人﹐外行的
“我想是的”﹐如果不是音響專業的﹐他根本到此只有罵人而已﹐還有妒忌的。。。。。。。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 12:23:35 | 顯示全部樓層
但到目前為止沒有人有本事用他的劍殺“天下第一刀”.獨孤救敗!
天下第一刀 發表於 2011-4-10 12:09



    我估係因為刀只會同空氣對戰,劍怎可能殺到刀,既係自己同自己玩,到最終可能自巳玩自已
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-10 12:27:03 | 顯示全部樓層
呀第一刀Hing , 呢度冇皇者 , 冇霸主 , 只有一班志同道合的發燒友 .
    唔好再用咁既態度係度吹啦  ...
jogo 發表於 2011-4-10 12:18

jogo兄﹐除名字外我可沒說過我天下第一﹐但有些人不服氣而又沒有本事及科技知識
而在此罵人﹐本人發的除了自己用的不HIEND外﹐有那些不是HIEND的呢﹖

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 12:27:30 | 顯示全部樓層
敗得好睇一點,好過而家落吾到台
比自己一條生路啦~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 12:31:16 | 顯示全部樓層
第一刀兄,
想知你平時用這套組合聽什麼類型音樂呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-10 12:34:41 | 顯示全部樓層
不是南拳北腿的問題﹐是“天下第一刀”的名字問題﹗不服氣的只有罵人﹐外行的
“我想是的”﹐如果不是音響 ...
天下第一刀 發表於 2011-4-10 12:21 PM



回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 01:49 , Processed in 0.053239 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表