使用道具 舉報
tckl兄 我呢部係響33自己徵求架~ 之前放出黎果部aleph版太舊我唔敢喇.............(因為我黑仔到爆..... ... bsuper 發表於 2011-5-23 01:46
tckl兄 有時間可以上黎聽聽 我都想多D jmr同好可以比D意見等我知點樣可以玩得好D~ ... bsuper 發表於 2011-5-23 01:48
如果你之前有 booming 情況,轉 YBA 有機會中都唔定 Roy 發表於 2011-5-21 01:10
哈哈原來係咁,唔緊要,你 upgrade 就通知我接手啦! 啱聽就考慮佢地以前 d 前後,以前 AI hing ... tckl 發表於 2011-5-23 01:51
哈哈好呀! 不過我淨係六、日先得,平時 1 ~ 5 通常係 大 6 返工。 tckl 發表於 2011-5-23 01:53
Roy兄 YBA中晒~ 重要應一應tim~ bsuper 發表於 2011-5-23 02:34
好唔好聲絕非同價錢完全掛鉤架! agree x 2 最緊要你喜歡對喇叭 d 聲音表現, 我用呢套陳年機 ... tckl 發表於 2011-5-23 01:28
Audiolab 8000A 好嘢黎!2x年前成日去西洋菜街勝利度聽佢推SL6,都不知幾正! ... sinner 發表於 2011-5-23 08:04
以價論聲,現今好多萬元級新擴音機未必贏到8000A, 佢勝在價廉,表現平均穩定。 不過 YBA ... tckl 發表於 2011-5-23 08:13
YBA係正我都知,不過作為ASR嘅忠實fans,禾係唔會變節嘅! sinner 發表於 2011-5-23 08:19
哈哈,我未講完,石機終極當然係ASR, 您無需要變節,除非您變節玩膽機啦。 或者昇上 E2 哈哈。。。 ... tckl 發表於 2011-5-23 09:41
My system also not as good as Sinner's hing! AI2000 發表於 2011-5-23 17:34
咁又唔係, 你度都未調好! 你未決定訊號線同口味取捨前,你都無得進一步玩好套機。 今次比多點 ... tckl 發表於 2011-5-23 17:50
tckl兄 silver smith 係咩黎?? 小弟見識淺未見過呢個牌子 bsuper 發表於 2011-5-23 17:56
Silversmith Parlladium with real gold jacket, 質 AI 兄相一用 tckl 發表於 2011-5-23 18:07
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 01:11 , Processed in 0.037712 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.