找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: bsuper

[品牌] JMR同好會

 火.. [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2011-5-23 01:48:13 | 顯示全部樓層
tckl兄
有時間可以上黎聽聽
我都想多D jmr同好可以比D意見等我知點樣可以玩得好D~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 01:51:21 | 顯示全部樓層
tckl兄
我呢部係響33自己徵求架~
之前放出黎果部aleph版太舊我唔敢喇.............(因為我黑仔到爆..... ...
bsuper 發表於 2011-5-23 01:46



    哈哈原來係咁,唔緊要,你 upgrade 就通知我接手啦!

   啱聽就考慮佢地以前 d 前後,以前 AI hing 用泥推 offrande sig 時我聽過,好鬼正!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 01:53:46 | 顯示全部樓層
tckl兄
有時間可以上黎聽聽
我都想多D jmr同好可以比D意見等我知點樣可以玩得好D~ ...
bsuper 發表於 2011-5-23 01:48



    哈哈好呀! 不過我淨係六、日先得,平時 1 ~ 5 通常係 大 6 返工。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 02:05:24 | 顯示全部樓層
呢兩日落雨無得踩單車,唯有聽下歌, AI hing 幫我買個套 Mercury Living Presence 都無咩聽過, AI hing 今日提我聽下 第 24 隻 画展鋼琴好正。 我鐘意 offrande 其中一樣就係播鋼琴好好聽。 播完後感覺好正! 後泥執下 d 碟居然比我發現我早幾個月已經買咗呢隻美版仲未開封!  再兩隻比較下,套碟質數無得投訴,但美版空間感同動態會好 十幾廿 %....

Byronb Janis - Picture at an Exhibition. 最鐘意 track 2 & 14 d 效果!

IMG_2046.JPG
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-23 02:34:26 | 顯示全部樓層
如果你之前有 booming 情況,轉 YBA 有機會中都唔定
Roy 發表於 2011-5-21 01:10


Roy兄
YBA中晒~
重要應一應tim~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-23 02:36:33 | 顯示全部樓層
哈哈原來係咁,唔緊要,你 upgrade 就通知我接手啦!

   啱聽就考慮佢地以前 d 前後,以前 AI hing ...
tckl 發表於 2011-5-23 01:51


YBA前後暫時玩唔起...............
有機會我都想試下~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-23 02:37:46 | 顯示全部樓層
哈哈好呀! 不過我淨係六、日先得,平時 1 ~ 5 通常係 大 6 返工。
tckl 發表於 2011-5-23 01:53



好~
等我問下老闆幾時約朋友出街先~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 03:44:07 | 顯示全部樓層
Roy兄
YBA中晒~
重要應一應tim~
bsuper 發表於 2011-5-23 02:34



    咁就好啦,可以繼續 keep 住對 JMR 玩靚佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 08:04:45 | 顯示全部樓層
Audiolab 8000A 好嘢黎!2x年前成日去西洋菜街勝利度聽佢推SL6,都不知幾正!

好唔好聲絕非同價錢完全掛鉤架!  agree x 2

    最緊要你喜歡對喇叭 d 聲音表現, 我用呢套陳年機 ...
tckl 發表於 2011-5-23 01:28
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 08:13:30 | 顯示全部樓層
Audiolab 8000A 好嘢黎!2x年前成日去西洋菜街勝利度聽佢推SL6,都不知幾正!
...
sinner 發表於 2011-5-23 08:04



    以價論聲,現今好多萬元級新擴音機未必贏到8000A,
    佢勝在價廉,表現平均穩定。

     不過 YBA 應該會更夾 JMR
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 08:19:51 | 顯示全部樓層
YBA係正我都知,不過作為ASR嘅忠實fans,禾係唔會變節嘅!

以價論聲,現今好多萬元級新擴音機未必贏到8000A,
    佢勝在價廉,表現平均穩定。

     不過 YBA  ...
tckl 發表於 2011-5-23 08:13
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 09:41:44 | 顯示全部樓層
YBA係正我都知,不過作為ASR嘅忠實fans,禾係唔會變節嘅!
sinner 發表於 2011-5-23 08:19



    哈哈,我未講完,石機終極當然係ASR, 您無需要變節,除非您變節玩膽機啦。
或者昇上 E2 哈哈。。。。您無咩可再昇級啦,慢慢嘆歌仔啦。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 15:18:27 | 顯示全部樓層
Yeah~ Tony! Give me five!

哈哈,我未講完,石機終極當然係ASR, 您無需要變節,除非您變節玩膽機啦。
或者昇上 E2 哈哈。。。 ...
tckl 發表於 2011-5-23 09:41
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 15:48:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 tckl 於 2011-5-23 17:44 編輯

多謝 AI hing 介紹同幫我買到呢隻 cd。 上次拜訪 sinner hing 時聽過,可以用泥做第日自已套機的調聲參考,
老實講要及得上當日 sinner 兄屋企的人聲、音樂感同效果都唔容易................. ASR + JMR 先有個種 味!



hyperion Jublate.png
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 17:34:51 | 顯示全部樓層
My system also not as good as Sinner's hing!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 17:50:00 | 顯示全部樓層
本帖最後由 tckl 於 2011-5-23 17:53 編輯
My system also not as good as Sinner's hing!
AI2000 發表於 2011-5-23 17:34



    咁又唔係, 你度都未調好! 你未決定訊號線同口味取捨前,你都無得進一步玩好套機。

   今次比多點心思去攪好套機,你而家係對喇叭單元唔夠大,聲音效果未到你要求咋。

   比你搵到 sinner 兄對喇叭, 你都唔使諗咁多,一定係 silver smith 夾d。

   我相信 sinner hing 都用好多心機時間去調節佢套組合到現在的美聲。


   講真,個日係你度再聽隻 mozart Exsulate Jubilate. 用 silver smith 真係好通好闊,堂音細節清楚, 但相對肉感水份唔夠ocellia 和味。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-23 17:56:55 | 顯示全部樓層
咁又唔係, 你度都未調好! 你未決定訊號線同口味取捨前,你都無得進一步玩好套機。

   今次比多點 ...
tckl 發表於 2011-5-23 17:50


tckl兄
silver smith 係咩黎??
小弟見識淺未見過呢個牌子
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 18:07:32 | 顯示全部樓層
tckl兄
silver smith 係咩黎??
小弟見識淺未見過呢個牌子
bsuper 發表於 2011-5-23 17:56



    Silversmith Parlladium with real gold jacket,  質 AI 兄相一用

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 18:11:22 | 顯示全部樓層
YBA係正我都知,不過作為ASR嘅忠實fans,禾係唔會變節嘅!
sinner 發表於 2011-5-23 08:19



    果然夠忠心
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-23 20:00:23 | 顯示全部樓層
Silversmith Parlladium with real gold jacket,  質 AI 兄相一用
tckl 發表於 2011-5-23 18:07



請問音色點樣~?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 01:11 , Processed in 0.037712 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表