找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: eosteven

[喇叭] PMC同好會

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-5-25 15:35:15 | 顯示全部樓層
回復  anthlai

多謝回復!
Skycam 發表於 2011-5-25 14:38



    唔好客氣  有机會自已來親身聽下先好作準
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-25 15:45:21 | 顯示全部樓層
回復 26# anthlai


    wa nowaday OB1i how much ar Ching
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-25 15:46:18 | 顯示全部樓層
48k 不到
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-25 16:27:30 | 顯示全部樓層
應該用靚女來形容
anthlai 發表於 2011-5-25 10:45



    大波靚女
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-25 16:31:16 | 顯示全部樓層
身材高挑的大波靚女
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 14:39:25 | 顯示全部樓層
如果有任何吸毒活動,請各位師兄記得預埋小弟,THANKS~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 14:47:08 | 顯示全部樓層
如果有任何吸毒活動,請各位師兄記得預埋小弟,THANKS~
archimedes 發表於 2011-5-26 14:39



    no problem but 吸毒活動 alway happen on weedday after dinner time
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 16:20:43 | 顯示全部樓層
如果有任何吸毒活動,請各位師兄記得預埋小弟,THANKS~
archimedes 發表於 2011-5-26 14:39



    昌兄你用乜器材呀? 可否分享下
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-26 16:27:53 | 顯示全部樓層
如果有任何吸毒活動,請各位師兄記得預埋小弟,THANKS~
archimedes 發表於 2011-5-26 14:39



    下個星期去anthlai度吸OB1i 毒先
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 16:31:27 | 顯示全部樓層
下個星期去anthlai度吸OB1i 毒先
eosteven 發表於 2011-5-26 16:27



    係咪約好左啦?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 16:52:35 | 顯示全部樓層
係咪約好左啦?!
OldHenry 發表於 2011-5-26 16:31



    下個星期無問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 16:58:13 | 顯示全部樓層
昌兄你用乜器材呀? 可否分享下
anthlai 發表於 2011-5-26 16:20


唔多見得人既組合,而且仲未到晒手呀...哈,依家有DAC同喇叭,但中間咩野都未有
Ayre QB-9 + NuForce P-8S, 8.5 V3 + PMC TB2i signature
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 16:59:08 | 顯示全部樓層
下個星期無問題
anthlai 發表於 2011-5-26 16:52



    就星期五啦?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 17:00:00 | 顯示全部樓層
我D都唔好得過你幾多
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 17:01:48 | 顯示全部樓層
本帖最後由 anthlai 於 2011-5-26 17:03 編輯
就星期五啦?!
OldHenry 發表於 2011-5-26 16:59



    OK下星期五晚 , 等我留定位先
1. 老享
2. 昌兄
3. Steven
***全院滿座***
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-26 17:03:24 | 顯示全部樓層
唔多見得人既組合,而且仲未到晒手呀...哈,依家有DAC同喇叭,但中間咩野都未有
Ayre QB-9 + NuForce P-8 ...
archimedes 發表於 2011-5-26 16:58



    我估你同anthlai 既器材聲底好似
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 17:03:29 | 顯示全部樓層
OK下星期五晚 , 等我留定位先
anthlai 發表於 2011-5-26 17:01



    thank you!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 17:04:46 | 顯示全部樓層
我估你同anthlai 既器材聲底好似
eosteven 發表於 2011-5-26 17:03



    eosteven你約左星期幾?! 睇到啦, 到時見
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-26 17:05:56 | 顯示全部樓層
本帖最後由 eosteven 於 2011-5-26 17:07 編輯

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-26 17:07:13 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 09:30 , Processed in 0.045701 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表