回復 anthlai 多謝回復! Skycam 發表於 2011-5-25 14:38
使用道具 舉報
應該用靚女來形容 anthlai 發表於 2011-5-25 10:45
如果有任何吸毒活動,請各位師兄記得預埋小弟,THANKS~ archimedes 發表於 2011-5-26 14:39
下個星期去anthlai度吸OB1i 毒先 eosteven 發表於 2011-5-26 16:27
係咪約好左啦?! OldHenry 發表於 2011-5-26 16:31
昌兄你用乜器材呀? 可否分享下 anthlai 發表於 2011-5-26 16:20
下個星期無問題 anthlai 發表於 2011-5-26 16:52
就星期五啦?! OldHenry 發表於 2011-5-26 16:59
唔多見得人既組合,而且仲未到晒手呀...哈,依家有DAC同喇叭,但中間咩野都未有 Ayre QB-9 + NuForce P-8 ... archimedes 發表於 2011-5-26 16:58
OK下星期五晚 , 等我留定位先 anthlai 發表於 2011-5-26 17:01
我估你同anthlai 既器材聲底好似 eosteven 發表於 2011-5-26 17:03
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 09:30 , Processed in 0.045701 second(s), 12 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.