It's my pleasure C Hing Simcity 發表於 2011-4-14 00:05
使用道具 舉報
再比多D意見我就好喇 cyberken 發表於 2011-4-14 00:46
再比多D意見我就好喇
cyberken兄 804D大爆時會跌到落3Ω,如果大電流後級(e.g.金仔)便無問題,,但合併AMP推佢情況會如何呢? ... ROA 發表於 2011-5-26 15:39
比心機呀!預祝你長年好聲 ROA 發表於 2011-5-26 16:52
師兄,玩緊咩器材呀? cyberken 發表於 2011-5-26 16:59
cyberken兄 804D大爆時會跌到落3Ω,如果大電流後級(e.g.金仔)便無問題,,但合併AMP推佢情況會如何呢? ... ROA 發表於 2011-5-26 03:39 PM
明天上一休大師,聽下用金仔推803D就知會唔會腳軟 MDLP 發表於 2011-5-26 20:12
你已經串錯我個名好多次啦 依家罰你停賽一次 MDLP 發表於 2011-5-26 21:34
不如改名嚟就佢啦... ... ... howin 發表於 2011-5-26 21:51
哈哈,MDPL。。。。。。。。哇卡卡卡!笨柒老亨! masteralain 發表於 2011-5-26 21:37
查看全部評分
masteralain
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 18:36 , Processed in 0.047768 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.