仲可能係周獸牙添 anthlai 發表於 2011-7-15 14:04
使用道具 舉報
我想玩XDS1/MPS5/540 abc呀 Jon 發表於 2011-7-15 14:06
係就唔拘 howin 發表於 2011-7-15 14:07
Howin兄真多玩具玩 Jon 發表於 2011-7-15 13:55
你咁有錢...玩乜都得啦 howin 發表於 2011-7-15 14:08
你仲好講 不過都係多得你啫... rumor 發表於 2011-7-15 14:03
btw,你件獎品review呢? Jon 發表於 2011-7-15 14:08
我邊度有錢…買乜都度著度著架 Jon 發表於 2011-7-15 14:10
問酒樓部長...送左俾佢 howin 發表於 2011-7-15 14:12
其實講左咁耐....候選名單有邊幾部機姐??? howin 發表於 2011-7-15 14:14
理論上,最理想的情況下解碼或CD機是不應用lock去外置clock的,不過可惜是無有多少部CD/SACD player是 ... Jon 發表於 2011-7-15 13:16
喂,你地班友用人地個post吹左十幾頁,係時候講番d岩洗既野俾人喇. 個人推薦-八萬樓下 SACD Player: 1. J ... Jon 發表於 2011-7-15 14:27
樓主要求有clock in喎.. howin 發表於 2011-7-15 14:30
DCC2se/CDSDse 無clock in咩? Jon 發表於 2011-7-15 14:35
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 15:15 , Processed in 0.048085 second(s), 19 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.