一句到尾 Lexicon RX-7 STANLEY2468 發表於 2011-8-18 12:12
查看全部評分
STANLEY2468
使用道具 舉報
兩個星期未煲好啊 而家d喇叭都仲未得 是嗎 發表於 2011-8-18 12:22
開住黎睇電視囉,,,即時睇電視都好睇D呀 hooh 發表於 2011-8-18 12:28
開左兩星期,晚晚都爆緊潛行狙擊 是嗎 發表於 2011-8-18 12:37
你咋咋淋掉部巴巴山出黎賣,,再入RX7好過啦 你轉得CM喇叭,,都預左要再洗呢舊錢嫁喇 ... hooh 發表於 2011-8-18 12:45
可以比左人情先嗎......... daken 發表於 2011-8-18 12:20
回復 是嗎 講能真!叻士講未必係你杯茶呀 KITCHAN 發表於 2011-8-18 13:10
你係放RX7 就早D 講....我一定會要.. benson26 發表於 2011-8-18 12:59
你要白金我比 十億夠未? timmywan 發表於 2011-8-18 12:53
講返扶0 D嘢................ hkp1196 發表於 2011-8-18 12:27
你呢個年紀唔好甘博,10億真係有排儲 年紀大密度冇甘高 STANLEY2468 發表於 2011-8-18 13:44
好大可能係腥夾嗅! qq1122yq 發表於 2011-8-18 13:49
大c話哂都有頭有尾 呢單野要搞得好好睇睇 唔可以馬虎,大家唸下邊位夠份量扶O ... STANLEY2468 發表於 2011-8-18 12:07
大家覺得classe 301power amp 如何 是嗎 發表於 2011-8-18 12:50
起馬都要版主級啦,甘先去得風風光光 STANLEY2468 發表於 2011-8-18 13:46
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 23:13 , Processed in 0.056913 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.