使用道具 舉報
My system also not as good as Sinner's hing! AI2000 發表於 2011-5-23 17:34
咁又唔係, 你度都未調好! 你未決定訊號線同口味取捨前,你都無得進一步玩好套機。 今次比多點 ... tckl 發表於 2011-5-23 17:50
請問音色點樣~? bsuper 發表於 2011-5-23 20:00
不能同意更多! AI兄你部ASR重新,比d時間佢,一定唔會令你失望! ... sinner 發表於 2011-5-23 20:16
A better bass performance after replaced the power cord from AET HIN EVO to AET SCR for the power ba ... AI2000 發表於 2011-5-24 16:24
AI兄 請問SCR除左控制力好D之外 量方面同HIN 會唔會差好遠~? bsuper 發表於 2011-5-24 16:49
你又想換 power cable? 小心你之前有 boom 問題,配多能量感線時要小心點。
多謝tckl兄提點~ 其實我係想揾條低頻實但系量感唔需要多得黎又清爽朗既電源線 有冇師兄有j好介紹~ ... bsuper 發表於 2011-5-24 21:12
我覺得電源線應放到最後作較聲用途, 我會係最前面音源開始, I/C >> SPK Cable >> power cable. ... tckl 發表於 2011-5-24 21:20
JMR條216真係好夾JMR喇叭,佢幫禾慳唔小架 sinner 發表於 2011-5-24 22:37
但如果套機調音差唔多時,談試其他喇叭線又會發覺 jmr 的不足。。。 係呢,我想知你個 用個 ... tckl 發表於 2011-5-24 22:50
回復 prodip prodip sir, 歡迎你,你按表情旁的圖片制就可選上傳或接網路相簿的links ... tckl 發表於 2011-5-22 08:50
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 12:50 , Processed in 0.164959 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.