找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: bsuper

[品牌] JMR同好會

 火.. [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2011-5-23 20:01:54 | 顯示全部樓層
GOLDMUND + YBA + JMR 真係好正
聽到飯都唔想出去食.......................
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 20:13:21 | 顯示全部樓層
嘩Tony兄同Alan兄搵d咁嘅笑黎講呀?  小弟都重係到摸索緊,微調緊套嘢d聲••• 黎緊都希望能與2位師兄度偷下師,所以千奇唔好話邊度好過邊度,只係大家聲音取向不同而已

My system also not as good as Sinner's hing!
AI2000 發表於 2011-5-23 17:34
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 20:16:54 | 顯示全部樓層
不能同意更多! AI兄你部ASR重新,比d時間佢,一定唔會令你失望!

咁又唔係, 你度都未調好! 你未決定訊號線同口味取捨前,你都無得進一步玩好套機。

   今次比多點 ...
tckl 發表於 2011-5-23 17:50
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 22:10:12 | 顯示全部樓層
請問音色點樣~?
bsuper 發表於 2011-5-23 20:00



    哈哈我聽過一次咁多,未能作準,sinner 兄都用緊,佢泥回應呢個問題就最好。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-23 22:14:49 | 顯示全部樓層
不能同意更多! AI兄你部ASR重新,比d時間佢,一定唔會令你失望!

...
sinner 發表於 2011-5-23 20:16



    係呀 AI HING ,您都捱到asr 衰聲期開始離您而去,其他細節部份慢慢試,唔好急。而且您條ocellia ref  spk cable 都未開聲。重有好多變數!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 16:24:22 | 顯示全部樓層
A better bass performance after replaced the power cord from AET HIN EVO to AET SCR for the power bar!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-24 16:49:34 | 顯示全部樓層
A better bass performance after replaced the power cord from AET HIN EVO to AET SCR for the power ba ...
AI2000 發表於 2011-5-24 16:24



AI兄
請問SCR除左控制力好D之外
量方面同HIN 會唔會差好遠~?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 16:51:58 | 顯示全部樓層
回復 207# bsuper

Yes, 差好遠!
I would say at least 20% different!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 20:17:52 | 顯示全部樓層
AI兄
請問SCR除左控制力好D之外
量方面同HIN 會唔會差好遠~?
bsuper 發表於 2011-5-24 16:49



    你又想換 power cable?  小心你之前有 boom 問題,配多能量感線時要小心點。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 20:20:04 | 顯示全部樓層
SCR 係呢個價位真係幾好, 起碼好過 harmony tech d 線,低音彈到好假。

AI hing, 你應試試 NBS.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 20:44:51 | 顯示全部樓層
NBS, may be!
Now can settle down with SCR for a while until all cables and amplifier completely burn in !
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-24 21:12:46 | 顯示全部樓層

JMR同好會

本帖最後由 bsuper 於 2011-5-24 21:19 編輯
    你又想換 power cable?  小心你之前有 boom 問題,配多能量感線時要小心點。

多謝tckl兄提點~
其實我係想揾條低頻實但系量感唔需要多得黎又清爽既電源線
有冇師兄有j好介紹~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 21:20:46 | 顯示全部樓層
多謝tckl兄提點~
其實我係想揾條低頻實但系量感唔需要多得黎又清爽朗既電源線
有冇師兄有j好介紹~ ...
bsuper 發表於 2011-5-24 21:12



    我覺得電源線應放到最後作較聲用途, 我會係最前面音源開始, I/C >> SPK Cable >> power cable.

    後兩者對變聲都幾大,太著重呢兩者好易失方向。

   玩 JMR 有個好處,就係你可以先以 JMR spk cable 作標淮先,搵適合信號線至攪其他,會無咁煩。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 21:25:28 | 顯示全部樓層
電源線仲要睇你放邊度,唔會 buy one fit all.....好鬼煩,上次多手同 AI hing 借條 ocellia ref power cord 玩下,結果攪到電源線左配右搭,攪好耐先 settled down....結果都係唔捨得買 ocellia ref power cord. 但經佢一試,就知其套機電源線組合有咩好壞。

唔計價錢,你想要電源線可能係 AET sin .
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 22:37:01 | 顯示全部樓層
JMR條216真係好夾JMR喇叭,佢幫禾慳唔小架

我覺得電源線應放到最後作較聲用途, 我會係最前面音源開始, I/C >> SPK Cable >> power cable.

  ...
tckl 發表於 2011-5-24 21:20
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-24 22:50:14 | 顯示全部樓層
JMR條216真係好夾JMR喇叭,佢幫禾慳唔小架
sinner 發表於 2011-5-24 22:37



    但如果套機調音差唔多時,談試其他喇叭線又會發覺 jmr 的不足。。。

   係呢,我想知你個 用個 biwire 分線器有無音色變化呢? 同用返 JMR 當 jumper 有咩分別?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-24 23:09:02 | 顯示全部樓層
但如果套機調音差唔多時,談試其他喇叭線又會發覺 jmr 的不足。。。

   係呢,我想知你個 用個  ...
tckl 發表於 2011-5-24 22:50



其實我之前都用過JMR喇叭線
之後有日見到有人放PHY喇叭線就買返黎試下
我個人覺得PHY響比較有味道同有感情D
JMR就比較直
感覺上好似比較硬聲
所以最後同係決定用PHY
各位用緊JMR喇叭線既希望唔好介意
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-25 00:18:30 | 顯示全部樓層
回復  prodip


    prodip sir,
    歡迎你,你按表情旁的圖片制就可選上傳或接網路相簿的links ...
tckl 發表於 2011-5-22 08:50


thank you Tckl
請多多指教
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-25 00:26:51 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-25 00:32:52 | 顯示全部樓層
初到貴境,請各位師兄師姐多多指教.希望此網站不会成為是非地,各会員以礼相待.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 12:50 , Processed in 0.164959 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表