找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: kitlamkeith

[品牌] Eventus Audio 同好會

 火.. [複製鏈接]
發表於 2013-4-30 22:42:53 | 顯示全部樓層
本帖最後由 貓哥 於 2013-4-30 22:45 編輯
feellikecyber 發表於 2013-4-27 20:52
驚喜不斷......


經過三日煲喇叭碟ioif,漸入佳境
高音開揚寬潤而人聲亮麗定位準確
中高伸延尾音長而細緻
低音質在,一下一下沉實有力
完全離箱音樂感非常好,包圍感充足
小弟用JRDG CORUS +625
配二嫂K01
配出來那种人聲樂器細緻幼滑通透,甜如入絲,不失貴气
試播大棚古典層次分明,‧響而不亂,速度反應好,低音無BOMING ,而是一浸浸湧出
聽得舒服

初步報告

測試軟件篇待續

評分

5

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-1 00:11:30 | 顯示全部樓層
貓哥 發表於 2013-4-30 22:42
經過三日煲喇叭碟ioif,漸入佳境
高音開揚寬潤而人聲亮麗定位準確
中高伸延尾音長而細緻

先多謝貓兄報告, 小弟在入手Metis之前分別試聽了io, Metis 同iOf. 當然iOf 聲音最全面.可惜小弟家位置問題.只能考慮書架. 所以從Metis同io中選了Metis, 因為佢比到更好的層次同相對少的低音.Btw, 小弟Metis已run in 3xx小時...但低音還未出現....只好7x24繼續努力
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-1 05:14:16 | 顯示全部樓層
貓哥 發表於 2013-4-30 22:42
經過三日煲喇叭碟ioif,漸入佳境
高音開揚寬潤而人聲亮麗定位準確
中高伸延尾音長而細緻

感謝分享,相信貓哥都非常滿意iof的表現。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-1 20:48:37 | 顯示全部樓層
feellikecyber 發表於 2013-5-1 00:11
先多謝貓兄報告, 小弟在入手Metis之前分別試聽了io, Metis 同iOf. 當然iOf 聲音最全面.可惜小弟家位置問 ...

師兄,加油o牙

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-1 20:49:26 | 顯示全部樓層
chuck 發表於 2013-5-1 05:14
感謝分享,相信貓哥都非常滿意iof的表現。

yes good speaker
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-1 20:52:43 | 顯示全部樓層
個種離箱,立體,音色

靚到無朋友

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-2 21:03:00 | 顯示全部樓層
貓哥 發表於 2013-5-1 20:52
個種離箱,立體,音色

靚到無朋友

小弟對Metis用d cheap cheap合併機都推到佢離箱
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-2 21:13:17 | 顯示全部樓層
feellikecyber 發表於 2013-5-2 21:03
小弟對Metis用d cheap cheap合併機都推到佢離箱

強項,堅呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-2 21:16:30 | 顯示全部樓層
貓哥 發表於 2013-5-2 21:13
強項,堅呀

絕對係.....未聽過吾信.....一聽過自然會立刻比錢
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-2 21:33:54 | 顯示全部樓層
feellikecyber 發表於 2013-5-2 21:16
絕對係.....未聽過吾信.....一聽過自然會立刻比錢

我年30週年都玩掉呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-2 21:34:25 | 顯示全部樓層
聽過自然會立刻比錢 x 2
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 11:33:53 | 顯示全部樓層
feellikecyber 發表於 2013-5-1 00:11
先多謝貓兄報告, 小弟在入手Metis之前分別試聽了io, Metis 同iOf. 當然iOf 聲音最全面.可惜小弟家位置問 ...

我差不多煲一年個低音先慢慢出嚟(我星期一至五不能開機) ,加油呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 11:37:12 | 顯示全部樓層
貓哥 發表於 2013-4-30 22:42
經過三日煲喇叭碟ioif,漸入佳境
高音開揚寬潤而人聲亮麗定位準確
中高伸延尾音長而細緻

期待測試軟件篇
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 12:44:01 | 顯示全部樓層
番茄 發表於 2013-5-3 11:33
我差不多煲一年個低音先慢慢出嚟(我星期一至五不能開機) ,加油呀! ...

番茄兄:你用跟機隻煲機碟不停3日3夜,好快架
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 12:55:43 | 顯示全部樓層
貓哥 發表於 2013-5-3 12:44
番茄兄:你用跟機隻煲機碟不停3日3夜,好快架

猫哥,我都係用Burn in CD呀
Metis個低音真的好難煲,以為OK,之但係又會慢慢多啲低音出嚟
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 13:12:41 | 顯示全部樓層
番茄 發表於 2013-5-3 12:55
猫哥,我都係用Burn in CD呀
Metis個低音真的好難煲,以為OK,之但係又會慢慢多啲低音出嚟{:5_ ...

甘你要加油
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 21:01:06 | 顯示全部樓層
番茄 發表於 2013-5-3 12:55
猫哥,我都係用Burn in CD呀
Metis個低音真的好難煲,以為OK,之但係又會慢慢多啲低音出嚟{:5_ ...

師兄,代表低音未熟透呀 ....加油加油
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 21:02:23 | 顯示全部樓層
貓哥 發表於 2013-5-2 21:33
我年30週年都玩掉呀

貓哥,舊的不去新的不來
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 21:17:55 | 顯示全部樓層
feellikecyber 發表於 2013-5-3 21:02
貓哥,舊的不去新的不來

今日再set 番靚個皇帝位

而家又進一小步
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 21:39:03 | 顯示全部樓層
本帖最後由 feellikecyber 於 2013-5-3 21:40 編輯
貓哥 發表於 2013-5-3 21:17
今日再set 番靚個皇帝位

而家又進一小步


眼紅中.... 小弟無位了 ....一ton-in就出左走廊界
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 12:07 , Processed in 0.046609 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表