yep. sinner 發表於 2011-3-1 13:19
使用道具 舉報
但好似真係無晒位lu....>_< 我都想試o下 K-01 + ASR E2夾ODIN, 會係咩聲?! racewong 發表於 2011-3-1 13:24
咁咪下次先啦, 大把機會, kingyan 發表於 2011-3-1 13:30
我都用緊 Roy 發表於 2011-3-1 13:29
我都未出聲 , kingyan 兄比面一定有位比你. (查實係howin有計可以pickup 多個). ... rumor 發表於 2011-3-1 13:36
有位呀...勁人兄...你要嚟實預你 howin 發表於 2011-3-1 13:35
果真有深度! sinner 發表於 2011-3-1 13:37
今晚我應該收埋 D “伊力媽” 簽名, 費事出醜。 勁人兄, 我伊家重系國內, 唔知幾點能到 20F (worst ca ... Jameskyc 發表於 2011-3-1 13:39
咁預埋我先啦....等陣問吓老細放唔放我出街滾先....可能唔放人 kingyan 發表於 2011-3-1 13:39
話時話, “ O 癲” PC 應該插系 CD 定系 前幾好呢? 宜加我 套 CD 同 前級既 PC 都系求其用一D 線插, ... Jameskyc 發表於 2011-3-1 13:56
吓...20/F唔係有對擺左喺度咩?? howin 發表於 2011-3-1 14:13
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 04:31 , Processed in 0.045698 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.