找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: pam_jack

[影音組合] 冷門組合 Cambridge Audio/Focus Audio/PS Audio/Acurus/Melody (as 14/5/12)

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-9-28 22:17:10 | 顯示全部樓層
wawawa~~~
恭喜晒~~~

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-29 00:42:30 | 顯示全部樓層
I have princess and prince
supergundam 發表於 2011-9-28 20:42




Yes
supergundam 發表於 2011-9-28 20:44


師兄玩緊乜野呀?...响呢樹都分享吓吖...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-30 17:22:19 | 顯示全部樓層
巧來茅見

我入咗中置同DAC啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-30 17:57:07 | 顯示全部樓層
巧來茅見

我入咗中置同DAC啦
gundamfix2005 發表於 2011-9-30 17:22


  巧耐茅見...

入咗邊隻中置呀?  Signature II 嘅 FSC-1? 幾 $$ 入手? 出咗包膠未?
最後入咗邊部 DAC 呀? 黑鹿?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-30 20:36:24 | 顯示全部樓層
Yes, signature II $6.6K
Luxman DAC
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-30 20:51:44 | 顯示全部樓層
本帖最後由 pam_jack 於 2011-9-30 20:52 編輯
Yes, signature II $6.6K
Luxman DAC
gundamfix2005 發表於 2011-9-30 20:36


  又係時候諗吓入部後級啦喂...
最新嗰部 DA-200?
好想聽吓...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-30 21:07:28 | 顯示全部樓層
又係時候諗吓入部後級啦喂...
最新嗰部 DA-200?  
好想聽吓... ...
pam_jack 發表於 2011-9-30 20:51



破咗產啦
最新嗰部 DA-200.......Yes , 煲咗100小時啦, 開始玩埋CAS
攪掂咗你位公主就約我啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-10-1 00:41:56 | 顯示全部樓層
破咗產啦
最新嗰部 DA-200.......Yes , 煲咗100小時啦, 開始玩埋CAS
攪掂咗你位公主 ...
gundamfix2005 發表於 2011-9-30 21:07


你面嗰浸嗟...

DA-200 包膠呢? ...

我諗有幾個月行唔開嘞...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-1 10:06:58 | 顯示全部樓層
行唔開,抬部DAC去你度玩
包膠真係唔識點寫
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-1 10:29:02 | 顯示全部樓層
u  born baby mei?

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-10-1 13:50:35 | 顯示全部樓層
行唔開,抬部DAC去你度玩
包膠真係唔識點寫
gundamfix2005 發表於 2011-10-1 10:06


咁筍...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-10-1 13:51:41 | 顯示全部樓層
u  born baby mei?
SmallEar 發表於 2011-10-1 10:29


你樹搞掂晒未呀?

你個簽名...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-1 13:56:00 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-1 23:02:24 | 顯示全部樓層
咁筍...
pam_jack 發表於 2011-10-1 13:50



   
If you're ok, call me for appointment.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-10-3 13:35:22 | 顯示全部樓層
If you're ok, call me for appointment.
gundamfix2005 發表於 2011-10-1 23:02


今次大獲鳥...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-6 23:31:16 | 顯示全部樓層
long time no talk ....seems upgrade a lot of things wor
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-10-6 23:57:03 | 顯示全部樓層
long time no talk ....seems upgrade a lot of things wor
claero 發表於 2011-10-6 23:31


禾一樣都冇...
嗰個係 gundam 兄嚟...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-7 00:41:00 | 顯示全部樓層
禾一樣都冇...
嗰個係 gundam 兄嚟...
pam_jack 發表於 2011-10-6 23:57


i saw the 2 acurus power amp photo
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-10-7 09:47:24 | 顯示全部樓層
i saw the 2 acurus power amp photo
claero 發表於 2011-10-7 00:41


o i c...

But that was half year ago lor wor...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-10-7 19:57:06 | 顯示全部樓層
係呀...我坐緊月嘛...
pam_jack 發表於 2011-9-28 14:12



   

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 01:46 , Processed in 0.046108 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表