找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: kingyan

[兩聲道] ===============

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-5-11 18:21:06 | 顯示全部樓層
Weiss
kingyan 發表於 2011-5-11 17:04



    又有新野玩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 18:21:27 | 顯示全部樓層
貨到
ronnielam 發表於 2011-5-11 16:59


嘩,足之黎到!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-11 18:33:09 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-18 12:34 編輯

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 18:34:12 | 顯示全部樓層
什麼好東西?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-11 18:37:26 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-18 12:34 編輯

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 18:40:31 | 顯示全部樓層
我現用緊部WEISS係我衰心急代理借部DEMO比我玩住先姐 ...
kingyan 發表於 2011-5-11 18:37



    明白了。大客即係大客 ,而 Kent 同 Ronnie 哥又真吾話得
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-11 18:44:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-18 12:34 編輯

~~~~~~~~~~~~~~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 22:07:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 hk63039 於 2011-5-11 22:45 編輯
我現用緊部WEISS係我衰心急代理借部DEMO比我玩住先姐 ...
kingyan 發表於 2011-5-11 18:37



    都係肥老闆衰,咁大方明知自己公司無機試,都肯借部DEMO比你 等你玩住先
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-11 22:11:55 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-18 12:34 編輯

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 22:19:43 | 顯示全部樓層
又要定數碼線囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 22:47:59 | 顯示全部樓層
{:5_709 ...
kingyan 發表於 2011-5-11 22:11



    又唔冼 得咁梗要,肥佬闆好人係Hi Fi 友都知啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 22:56:40 | 顯示全部樓層
本帖最後由 westdoor 於 2011-5-12 11:49 編輯

回復 265# kingyan

就因為肥老闆借左套DEMO威屎比你,連Kent Poon推落泥國際大賓客都無得試聽!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 23:25:06 | 顯示全部樓層
恭喜哂...終於都到...快d煲好我要上嚟聽
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 23:55:13 | 顯示全部樓層
都未有機會上去聽,又換咗套新嘅!即係又要等套機返一輪!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-11 23:59:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-18 12:34 編輯

~~~~~~~~~~~~~~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-12 00:05:06 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ronnielam 於 2011-5-15 01:42 編輯
都未有機會上去聽,又換咗套新嘅!即係又要等套機返一輪!
DAX 發表於 2011-5-11 23:55



   
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-12 00:17:10 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-18 12:34 編輯

~~~~~~~~~~~~~~~~~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-13 11:33:24 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-18 12:34 編輯

~~~~~~~~~~~~~~~~~

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-13 23:02:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-18 12:35 編輯

~~~~~~~~~~~~~~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-13 23:27:55 | 顯示全部樓層
終於收左貨呢 - TKG RONNIE 大哥
借左套WEISS比我 令你做小左生意   ...
kingyan 發表於 2011-5-13 23:02



恭喜恭喜!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 07:17 , Processed in 0.034757 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表