找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: kingyan

[其他] ---------------------------------------------------

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-3-10 14:31:15 | 顯示全部樓層
無追幾日. 你地搞乜? 咁多初級會員
eosteven 發表於 2011-3-10 14:28



    你想学佢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:31:36 | 顯示全部樓層
無追幾日. 你地搞乜? 咁多初級會員
eosteven 發表於 2011-3-10 14:28


祇有一個初級...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:31:58 | 顯示全部樓層
睇左第十四板,都未知幾時會有飯焗
cakvin925 發表於 2011-3-10 14:27



    師兄住邊區?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:32:43 | 顯示全部樓層
你想学佢?
pinkhung 發表於 2011-3-10 14:31



    我何德何能學佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:32:58 | 顯示全部樓層
師兄住邊區?
cyberken 發表於 2011-3-10 14:31

住屯門,但要去數碼港返工
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:33:44 | 顯示全部樓層
住屯門,但要去數碼港返工
cakvin925 發表於 2011-3-10 14:32



    我都係屯門友喎...不過屯門返工

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:35:36 | 顯示全部樓層
我都係屯門友喎...不過屯門返工
howin 發表於 2011-3-10 14:33

曬命
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:36:30 | 顯示全部樓層
住屯門,但要去數碼港返工
cakvin925 發表於 2011-3-10 14:32



    咁每日咪要坐好耐車?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:37:38 | 顯示全部樓層
咁每日咪要坐好耐車?
cyberken 發表於 2011-3-10 14:36

天黑出門,天黑回家
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:38:29 | 顯示全部樓層
咁每日咪要坐好耐車?
cyberken 發表於 2011-3-10 14:36



    我諗要個半鐘
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:38:35 | 顯示全部樓層
曬命
cakvin925 發表於 2011-3-10 14:35



    咁你知點解要扣佢分啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:39:01 | 顯示全部樓層
曬命
cakvin925 發表於 2011-3-10 14:35



    講事實姐

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:39:07 | 顯示全部樓層
天黑出門,天黑回家
cakvin925 發表於 2011-3-10 14:37



    不見天日的屯門
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:39:52 | 顯示全部樓層
我諗要個半鐘
howin 發表於 2011-3-10 14:38

車程都要個半鐘,計埋等車....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:40:13 | 顯示全部樓層
我都係屯門友喎...不過屯門返工
howin 發表於 2011-3-10 14:33



    你都唔使返工tim, 淨係係度吹水
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:43:20 | 顯示全部樓層
你都唔使返工tim, 淨係係度吹水
eosteven 發表於 2011-3-10 14:40



    唔係喎..我而家咪喺公司囉...不過d野唔洗我做姐

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:44:21 | 顯示全部樓層
咁你知點解要扣佢分啦
cyberken 發表於 2011-3-10 14:38

明白晒,點知點解負得咁快
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:47:40 | 顯示全部樓層
明白晒,點知點解負得咁快
cakvin925 發表於 2011-3-10 14:44


一見很到哩條忍樣,立即膠慶到不得了,唔插過唔屍服
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:53:37 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-10 14:54:27 | 顯示全部樓層
howin 發表於 2011-3-10 14:53



    做原始人係特別型仔 d 喎
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 16:02 , Processed in 0.040335 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表