找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: lee388

[分享] 發燒圈

   火... [複製鏈接]
發表於 2010-11-26 00:10:13 | 顯示全部樓層
有時間,星期六來茶聚,唔駛掹衫尾都可以一齊聽o野。

   『 星期六1:00在九龍灣大榮華圍村菜茶聚,有興 ...
lee388 發表於 2010-11-25 23:28

果日要去睇上河圖, 冇茶飲
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 00:10:52 | 顯示全部樓層
回復 287# lee388

黑加白!卡哇伊呢
DSC02452.jpg
T28V8kXdtcXXXXXXXX_!!453783819.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 00:11:58 | 顯示全部樓層
林子祥靚聲專輯《Lamusique》鐵定黑膠版唱片 11 月 25 日推出

  嘩!好多個版本!

...
lee388 發表於 2010-11-26 00:09



lee sir,
今日見到隻K2版, 仲有林把tim~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-26 00:24:34 | 顯示全部樓層
回復 303# avmilk


在那處見到?是不是又炒no.?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 00:25:46 | 顯示全部樓層
林子祥靚聲專輯《Lamusique》鐵定黑膠版唱片 11 月 25 日推出

  嘩!好多個版本!

...
lee388 發表於 2010-11-26 00:09


阿Lee,

隻黑膠版有冇試聽過?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 00:27:47 | 顯示全部樓層
回復  avmilk


在那處見到?是不是又炒no.?
lee388 發表於 2010-11-26 00:24



    係友誠, $180應該算吾算炒...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-26 00:29:39 | 顯示全部樓層
上星期發燒友燒雞翼

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 00:30:20 | 顯示全部樓層
回復  avmilk


在那處見到?是不是又炒no.?
lee388 發表於 2010-11-26 00:24



我知你近日獨愛冧吧!繼2338後比多隻2778你炒 !祝君好運
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 00:31:39 | 顯示全部樓層
回復 306# avmilk


大埔見$145  N0.679 無DVD
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 00:33:45 | 顯示全部樓層
本帖最後由 avmilk 於 2010-11-26 00:44 編輯
回復  avmilk


大埔見$145  N0.679 無DVD
frankial 發表於 2010-11-26 00:31



    多謝提供!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-26 00:34:39 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-26 00:35:19 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-26 00:35:56 | 顯示全部樓層
本帖最後由 lee388 於 2010-11-26 00:38 編輯

亞Lam 與 HI FI德

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-26 00:37:48 | 顯示全部樓層
早前林子祥在Poly的小型音樂會,和大家分享當時的照片

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-26 00:40:59 | 顯示全部樓層
回復  avmilk


大埔見$145  N0.679 無DVD
frankial 發表於 2010-11-26 00:31


我要388
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-26 00:43:31 | 顯示全部樓層
阿Lee,

隻黑膠版有冇試聽過?
kyu888 發表於 2010-11-26 00:25


黑膠未聽過,現在聽緊K2 HD版
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 00:44:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 frankial 於 2010-11-26 00:53 編輯

回復 315# lee388


   如果見到388香港交易所 HK$145 瞓身買啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 08:50:01 | 顯示全部樓層
回復 286# lee388

Patrick
明天見,OK!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 09:26:14 | 顯示全部樓層
咁多位CHING早晨
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-26 10:50:27 | 顯示全部樓層
回復 319# JanHau


    Good morning!!!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 11:53 , Processed in 0.045262 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表