GF777 發表於 2012-3-21 19:34 冇錢就要找阿信喇
查看全部評分
4343
GF777
使用道具 舉報
MetalNuts 發表於 2012-3-21 18:46 大师,你应该有大慈大悲既心呀!係度落毒会毒死好多人架!
eds60
一休大師 發表於 2012-3-21 19:40 以金仔嘰毒力唔洗我sell la!!!
藤原拓海
MetalNuts 發表於 2012-3-21 19:31 信啊!出来识朋友点可以吾信人架!
Paul168
shun11 發表於 2012-3-21 19:48 你地成晚提住我,搅到我係咁打乞痴, 唔洗咁掛住我架。一
藤原拓海 發表於 2012-3-21 17:41 甘多 ching 嚟送大師最後一程, 有心, 有心
一休大師 發表於 2012-3-21 20:07 喂!你班死仔唔好講到我好似死左甘渦! 我冇離開個渦,我重用緊金仔線架!!!!!!
stephen2k 發表於 2012-3-21 20:36 一休,你吾駛join我哋mbl啦,因為我哋都準備帶隊退會Join你
newbb
shun11
MetalNuts 發表於 2012-3-21 20:41 哇,咁未好多好野执! 弊,会搞到好多弟兄转会
stephen2k 發表於 2012-3-21 20:48 去將軍澳,到時通知你
MetalNuts 發表於 2012-3-21 20:47 各位兄弟,今晚用金仔听Berlioz 既 Symphony Fantastique, 即係 “梦幻交响曲” ! ...
MetalNuts 發表於 2012-3-21 21:03 惨,俾人底都起埋!
mr1010 發表於 2012-3-21 21:04 呢張好野 ^^
stephen2k 發表於 2012-3-21 21:07 師兄原來是住將軍澳
royhing 發表於 2012-3-21 21:14 所以我都幾帶留番對金仔線 驚欣賞完3a即刻過黎join你,accordo買都要等貨 ...
MetalNuts 發表於 2012-3-21 21:19 师兄多多指教 有怪莫怪,未请教!
MetalNuts
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 19:46 , Processed in 0.210010 second(s), 31 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.