找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 藤原拓海

[品牌] ACCUPHASE 金嗓子同好會 (用家LIST at page 1)

 火... [複製鏈接]
發表於 2012-3-21 19:40:28 | 顯示全部樓層
GF777 發表於 2012-3-21 19:34
冇錢就要找阿信喇

都话左我矛入息证明,无得饮蔗水咯!只可以去墓捐

打劫猪.gif

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 19:40:42 | 顯示全部樓層
MetalNuts 發表於 2012-3-21 18:46
大师,你应该有大慈大悲既心呀!係度落毒会毒死好多人架!

以金仔嘰毒力唔洗我sell la!!!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 19:46:13 | 顯示全部樓層
一休大師 發表於 2012-3-21 19:40
以金仔嘰毒力唔洗我sell la!!!

金仔係A级,你而加係AA级啊,係双白金比金仔高几皮架!

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 19:48:48 | 顯示全部樓層
MetalNuts 發表於 2012-3-21 19:31
信啊!出来识朋友点可以吾信人架!

你地成晚提住我,搅到我係咁打乞痴,
唔洗咁掛住我架。一

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 19:51:57 | 顯示全部樓層
shun11 發表於 2012-3-21 19:48
你地成晚提住我,搅到我係咁打乞痴,
唔洗咁掛住我架。一

真係好挂住你啊!

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 20:07:24 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-3-21 17:41
甘多 ching 嚟送大師最後一程, 有心, 有心

喂!你班死仔唔好講到我好似死左甘渦!
我冇離開個渦,我重用緊金仔線架!!!!!!

Royhing ,校長!你地都知我一向花心架啦!我玩mbl係遲同早嘰問題啫,你地套机點會冇毒力呀!到時唔好趕我走就得叻!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 20:32:08 | 顯示全部樓層
一休大師 發表於 2012-3-21 20:07
喂!你班死仔唔好講到我好似死左甘渦!
我冇離開個渦,我重用緊金仔線架!!!!!!

唔关我事架,我无份讲架!
我静係话要俾个什么白金会籍你等你时时返泥讲下经教下学咋!
其实我都係咁捻,万一有朝我变心我都留番条金线唔洗俾人话要踢出会!

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 20:36:53 | 顯示全部樓層
一休大師 發表於 2012-3-21 20:07
喂!你班死仔唔好講到我好似死左甘渦!
我冇離開個渦,我重用緊金仔線架!!!!!!

一休,你吾駛join我哋mbl啦,因為我哋都準備帶隊退會Join你
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 20:41:07 | 顯示全部樓層
stephen2k 發表於 2012-3-21 20:36
一休,你吾駛join我哋mbl啦,因為我哋都準備帶隊退會Join你

哇,咁未好多好野执! 弊,会搞到好多弟兄转会

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 20:47:49 | 顯示全部樓層
各位兄弟,今晚用金仔听Berlioz 既 Symphony Fantastique, 即係 “梦幻交响曲” !

Berlioz - Symphonie Fantastique.jpg

評分

4

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 20:48:21 | 顯示全部樓層
MetalNuts 發表於 2012-3-21 20:41
哇,咁未好多好野执! 弊,会搞到好多弟兄转会

去將軍澳,到時通知你
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:03:19 | 顯示全部樓層
stephen2k 發表於 2012-3-21 20:48
去將軍澳,到時通知你

惨,俾人底都起埋!

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:04:30 | 顯示全部樓層
MetalNuts 發表於 2012-3-21 20:47
各位兄弟,今晚用金仔听Berlioz 既 Symphony Fantastique, 即係 “梦幻交响曲” !

...

呢張好野 ^^
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:07:23 | 顯示全部樓層
MetalNuts 發表於 2012-3-21 21:03
惨,俾人底都起埋!

師兄原來是住將軍澳
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:14:06 | 顯示全部樓層
一休大師 發表於 2012-3-21 20:07
喂!你班死仔唔好講到我好似死左甘渦!
我冇離開個渦,我重用緊金仔線架!!!!!!

所以我都幾帶留番對金仔線
驚欣賞完3a即刻過黎join你,accordo買都要等貨
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:17:47 | 顯示全部樓層
本帖最後由 MetalNuts 於 2012-3-21 21:18 編輯
mr1010 發表於 2012-3-21 21:04
呢張好野 ^^


唉,师兄,係我对1008播出泥同係你对50仔播出来挣得远啦!係我度D爆棚野好似拗痕咁!

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:19:09 | 顯示全部樓層
stephen2k 發表於 2012-3-21 20:36
一休,你吾駛join我哋mbl啦,因為我哋都準備帶隊退會Join你

退會要快,唔怕俾人怪,唔好堅守,欣賞遲兩秒好系統也嫌多
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:19:54 | 顯示全部樓層
stephen2k 發表於 2012-3-21 21:07
師兄原來是住將軍澳

师兄多多指教 有怪莫怪,未请教!

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:26:59 | 顯示全部樓層
royhing 發表於 2012-3-21 21:14
所以我都幾帶留番對金仔線
驚欣賞完3a即刻過黎join你,accordo買都要等貨 ...

roy,吾怪得你果套特別靚聲啦,原來用金仔線
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 21:28:16 | 顯示全部樓層
MetalNuts 發表於 2012-3-21 21:19
师兄多多指教 有怪莫怪,未请教!

師兄,我亂打亂撞先知你係將軍澳友咋

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 19:46 , Processed in 0.210010 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表