felixk 發表於 2012-8-5 23:41 神啊 祈祷。條粉餅今日食埋只中置
查看全部評分
felixk
TCRAY
使用道具 舉報
iwantbd 發表於 2012-8-5 23:36 福田
TCRAY 發表於 2012-8-5 23:51 吓“我以為新田
iwantbd
TCRAY 發表於 2012-8-5 23:54 佢心急如焚,等多曰都會夜長夢多!
felixk 發表於 2012-8-6 00:21 煤氣費好貴 有排煲
felixk 發表於 2012-8-6 00:26 新發D啡 好D 有咖啡粉嬸面 美夾滑
felixk 發表於 2012-8-6 00:23 姣婆守吾到X。只嘢新到爆 300W 要買多部茄 去推
iwantbd 發表於 2012-8-6 00:28 收到!!下次去試下!
felixk 發表於 2012-8-6 00:34 仲有推介佢個雪菜火鴨c湯米 水凖之作
Harry5 發表於 2012-8-6 04:04 你唔駛煲 ,你都唔好得去邊,現在6碗水煲埋一碗,煲完,今天收工,明天再煲! Ps,你借俾我隻碟,好啱煲 ...
VW.R36 發表於 2012-8-7 00:38 報到,咁多位傻仔 唔爭在加埋我!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 08:07 , Processed in 0.065905 second(s), 26 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.