找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: iwantbd

[分享] 傻仔会

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2012-8-5 23:49:29 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-8-5 23:41
神啊 祈祷。條粉餅今日食埋只中置

你好似係------------欲拒還迎播

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-5 23:51:33 | 顯示全部樓層
iwantbd 發表於 2012-8-5 23:36
福田

吓“我以為新田

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-5 23:54:00 | 顯示全部樓層
TCRAY 發表於 2012-8-5 23:51
吓“我以為新田

5係你估
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-5 23:54:07 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-8-5 23:41
神啊 祈祷。條粉餅今日食埋只中置

佢心急如焚,等多曰都會夜長夢多!

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-5 23:57:20 | 顯示全部樓層
TCRAY 發表於 2012-8-5 23:54
佢心急如焚,等多曰都會夜長夢多!

佢爆緊功夫熊貓啦----

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-6 00:21:44 | 顯示全部樓層
煤氣費好貴 有排煲
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-6 00:23:59 | 顯示全部樓層
TCRAY 發表於 2012-8-5 23:54
佢心急如焚,等多曰都會夜長夢多!

姣婆守吾到X。只嘢新到爆 300W 要買多部茄 去推

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-6 00:26:44 | 顯示全部樓層
新發D啡 好D 有咖啡粉嬸面 美夾滑

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-6 00:27:31 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-8-6 00:21
煤氣費好貴 有排煲

用magic6  收音機去煲!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-6 00:28:41 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-8-6 00:26
新發D啡 好D 有咖啡粉嬸面 美夾滑

收到!!下次去試下!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-6 00:29:43 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-8-6 00:23
姣婆守吾到X。只嘢新到爆 300W 要買多部茄 去推

A21啱佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-6 00:34:38 | 顯示全部樓層
iwantbd 發表於 2012-8-6 00:28
收到!!下次去試下!

仲有推介佢個雪菜火鴨c湯米 水凖之作
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-6 00:37:35 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-8-6 00:34
仲有推介佢個雪菜火鴨c湯米 水凖之作

咁---要真係試吓啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-6 04:04:53 | 顯示全部樓層
felixk 發表於 2012-8-6 00:21
煤氣費好貴 有排煲

你唔駛煲 ,你都唔好得去邊,現在6碗水煲埋一碗,煲完,今天收工,明天再煲!

Ps,你借俾我隻碟,好啱煲機。

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-6 08:51:43 | 顯示全部樓層
早晨各位燒友

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-6 09:23:08 | 顯示全部樓層
本帖最後由 felixk 於 2012-8-6 09:24 編輯
Harry5 發表於 2012-8-6 04:04
你唔駛煲 ,你都唔好得去邊,現在6碗水煲埋一碗,煲完,今天收工,明天再煲!

Ps,你借俾我隻碟,好啱煲 ...


只碟好好聲 幫你check 外國板入返只看門口

我吾洗煲好耐 師父話十零個鈡 就得
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-6 12:37:54 | 顯示全部樓層
all!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-6 21:42:01 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-7 00:38:41 | 顯示全部樓層
報到,咁多位傻仔 唔爭在加埋我!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-7 00:40:38 | 顯示全部樓層
VW.R36 發表於 2012-8-7 00:38
報到,咁多位傻仔 唔爭在加埋我!

歡迎!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 08:07 , Processed in 0.065905 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表