找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: andy88

[附件] 收咗呢幾件貨

  [複製鏈接]
發表於 2011-4-14 22:42:26 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ryanenen 於 2011-4-14 22:44 編輯
12M 啦 懷人兄
$1000
andy88 發表於 2011-4-14 17:33


can't believe
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-14 23:51:18 | 顯示全部樓層
hdmi效果好嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-15 00:01:33 | 顯示全部樓層
Volka 是好東西~

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-15 00:15:50 | 顯示全部樓層
頂,,,,,又係藍蛇, 駛唔駛咁毒..................

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-15 00:32:39 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-15 01:27:39 | 顯示全部樓層
唔駛客氣................
hkp1196 發表於 2011-4-14 17:46



   
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-15 01:36:34 | 顯示全部樓層
$1000...............美金呀各位...................
hkp1196 發表於 2011-4-14 18:56



    醒
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-15 01:38:15 | 顯示全部樓層
can't believe
ryanenen 發表於 2011-4-14 22:42



    真架啦 $1000US
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-15 01:39:39 | 顯示全部樓層
hdmi效果好嗎?
rewai 發表於 2011-4-14 23:51



    好
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-15 01:45:03 | 顯示全部樓層
US$1000..
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-15 01:57:34 | 顯示全部樓層
啱啱收到PM 有無人知VODAK 2M幾多錢 請代答一吓
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-15 09:00:08 | 顯示全部樓層
真架啦 $1000US
andy88 發表於 2011-4-15 01:38


尾占呀!....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-15 09:03:39 | 顯示全部樓層
sk555 發表於 2011-4-15 00:32


5姐, 侬支vodka又幾多尾占牙?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 20:13 , Processed in 0.041762 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表