找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: canon.hk

[吹水] pepsiman76被禁

 火.. [複製鏈接]
發表於 2010-7-1 01:11:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 cyberken 於 2010-7-1 01:39 編輯
我唔知應唔應該講出黎,點做留番各位大佬決定,
剛才我直接send message 問佢地版管,
佢都好老實咁答我, ban  ...
bigpun1975 發表於 2010-7-1 01:03



    私下叫人轉會,乜野叫轉會?
上76就唔可以去第二個網玩?咁佢咪好惡?
咁成班76 見到BUZZ 有好多野,唔分享得啦,WIL WIL POST 其他網既野,咁咪要叫做誘使他人轉會?
叫人去第二度望就BAN, 咁之前叫人入去玩又點呀? 比人工佢呀?
挑...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-1 01:11:59 | 顯示全部樓層
叫人一齊玩都唔得?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:18:13 | 顯示全部樓層
唔通玩開ocean park就唔可以去disneyland..............{:5_191:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:21:19 | 顯示全部樓層
又發生d 唔開心野....喺.....{:5_120:}
唔通我地變咗社民連..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:22:10 | 顯示全部樓層
本帖最後由 pinkhung 於 2010-7-1 01:23 編輯
唔通玩開ocean park就唔可以去disneyland..............
sk555 發表於 2010-7-1 01:18



    5妹!幫我打定遲職信啦{:5_169:},我做返元老算啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:23:24 | 顯示全部樓層
5妹!幫我打定遲職信啦
pinkhung 發表於 2010-7-1 01:22



    你呢D叛國重犯,要判極刑,彈JJ
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:24:27 | 顯示全部樓層
你呢D叛國重犯,要判極刑,彈JJ
cyberken 發表於 2010-7-1 01:23


你又講...{:5_116:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:24:38 | 顯示全部樓層
又發生d 唔開心野....喺.....
唔通我地變咗社民連..
bigpun1975 發表於 2010-7-1 01:21



    嗱!!天日33.,34度我一定唔會去遊行{:5_148:}
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-1 01:25:01 | 顯示全部樓層
microsoft做唔可以叫人買iphone
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:25:48 | 顯示全部樓層
你呢D叛國重犯,要判極刑,彈JJ
cyberken 發表於 2010-7-1 01:23



    又弹,(算)把啦{:5_95:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:26:35 | 顯示全部樓層
嗱!!天日33.,34度我一定唔會去遊行
pinkhung 發表於 2010-7-1 01:24



遊セQ 丫,天日返工呀,好似你唔洗做咩!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:28:10 | 顯示全部樓層
嗱!!天日33.,34度我一定唔會去遊行
pinkhung 發表於 2010-7-1 01:24



    一齊去輝記集會
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:30:07 | 顯示全部樓層
一齊去輝記集會
cyberken 發表於 2010-7-1 01:28



    {:5_166:} 我都話上錯賊船啦!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:30:20 | 顯示全部樓層
我一直都無擺過76網入眼內~{:5_176:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:31:22 | 顯示全部樓層
彈JJ
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:32:51 | 顯示全部樓層
我想係度講番說話. 首先感激大家包括pepsiman兄既頂力支持. 不斷Post Message同介紹及你地既好友. 但係我想講我地每一位都係音響世界入面既師兄弟, 唔係隸屬任何網址, 我感覺唔到如果我係呢度有a/c, 就唔可以係其他forum傾計同分享.

而我自己覺得, forum與forum之間並不是TVB 同ATV咁有你無我. 一個人可能係好多forum都有a/c, 都有野想講. 所以在Hiendy黎講. 我地唔會限制任何會員推介任何網址. 只要你地肯黎講野,分享..我地就好高興.

有一部份Forum會覺得咁樣推介係一種宣傳. 而對該會員擺出全面禁止既姿態. 我個人需然覺得唔可取. 但係都係該Forum 既守則. 我地唔會去評論. 亦都希望師兄們明白人地辦網既手法. 免得發生不愉快事件. 既然不喜歡你地推介呢度. 咁咪唔好經人地個網講羅. 我覺得只要大家仍然熱愛音響. 我地總有一日會碰面.

再者, 我想再講多一樣野比大家知. 普遍香港同大陸既FORUM都會用Discuz呢個software做. 包括Hiendy. 我可以講比大家聽. 管理員係有能夠檢查同睇你地既PM. 所以你地經PM講既說話某程度上不是private message. 大家瀏覽呢類型forum既時候, 請不要講任何私人資料. 不過我可以向大家保證, 除非係違法既事. 如果唔係我地絕不查閱任何人既PM內容. 第一係我覺得咁樣做係缺德既行為. 第二邊得閒偷睇丫..個網站仲有千百樣野未搞好.. 到搞好搞下自己套hifi好過喇.

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:38:17 | 顯示全部樓層
我都話上錯賊船啦!!
pinkhung 發表於 2010-7-1 01:30



    我要ORDER定一打百事,小甜唔該{:5_153:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:40:18 | 顯示全部樓層
我都話上錯賊船啦!!
pinkhung 發表於 2010-7-1 01:30



    有咩賊船唔賊船,我就覺得同d旨同度合既朋友,不分高低,一起玩下吹下水遮,有乜唔妥{:5_146:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:41:41 | 顯示全部樓層
百事兄. 如果因為幫手宣傳Hiendy而比人禁止會藉. 我係度向你致萬二分既歉意. {:5_124:}

希望搵日出黎食飯吹HIFI經, 我請..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-1 01:42:50 | 顯示全部樓層
有咩賊船唔賊船,我就覺得同d旨同度合既朋友,不分高低,一起玩下吹下水遮,有乜唔妥 ...
sk555 發表於 2010-7-1 01:40



    我聽講呢度有股票诮息先嚟玩{:5_166:}
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 13:48 , Processed in 0.046907 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表