找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: Shadow

[前級] 點只戲院咁簡單

[複製鏈接]
發表於 2018-10-26 11:08:56 | 顯示全部樓層
Shadow 發表於 2018-10-26 08:38
師兄,原來你也是david兄的朋友,nice to meet you!

Nice to meet you. 希望日後可以交流下set 機心得
小弟對專業機種都好有興趣
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-10-26 14:29:54 | 顯示全部樓層
好羨慕師兄可以玩到專業級,我仲係用緊家用級
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-10-26 14:31:41 | 顯示全部樓層
Leslie8 發表於 2018-10-26 04:02
可惜不在香港, 唔係都想搵David掹車邊來家訪見識下

Leslie8兄:唔好講笑啦掹車邊 小弟期待等你新的JVC 8K投影機啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-10-26 14:33:36 | 顯示全部樓層
Shadow 發表於 2018-10-26 08:38
師兄,原來你也是david兄的朋友,nice to meet you!

Shadow兄:你們兩位都已經是專業級

     少弟期待你的專業影音設備
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-26 14:50:12 | 顯示全部樓層
Leslie8 發表於 2018-10-26 11:08
Nice to meet you. 希望日後可以交流下set 機心得
小弟對專業機種都好有興趣  ...

師兄,我記得你好似用緊jbl的,得閒上來呢度吹下水,交流下!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-26 14:51:33 | 顯示全部樓層
Davidsky 發表於 2018-10-26 14:31
Leslie8兄:唔好講笑啦掹車邊 小弟期待等你新的JVC 8K投影機啊  ...

但是部JVC 8k好似有D鬼,小心小心!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-26 14:55:40 | 顯示全部樓層
Davidsky 發表於 2018-10-26 14:33
Shadow兄:你們兩位都已經是專業級

     少弟期待你的專業影音設備  ...

都是個句,到時請比D意見,我因為真的好久沒有去家訪,只是閉門造車!所以都好想聽下你的意見!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-26 14:56:31 | 顯示全部樓層
bigair 發表於 2018-10-26 14:29
好羨慕師兄可以玩到專業級,我仲係用緊家用級

都是一堆玩具罷!
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-10-27 02:50:51 | 顯示全部樓層
Shadow 兄, 可否講解一下部QSD 前級有什麼調教功能呢?
是否同民用機一樣的調教,例如Time delay, 音壓,parametric eq 等等
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-27 17:38:21 | 顯示全部樓層
Leslie8 發表於 2018-10-27 02:50
Shadow 兄, 可否講解一下部QSD 前級有什麼調教功能呢?
是否同民用機一樣的調教,例如Time delay, 音壓,p ...

Leslie兄,thanks for your interest!此core之調教上真的多到數不清,幸好我之前也是QSC用家,所以在使用上更得心應手,就以小弟自己為例,基本聲壓測度,delay,pink noise及sine generator已是基本動作,而由於此機入屋只兩星期,所以我也只是用了一般基本設置,首先由於我的main monitor是電子分音的,所以set了crossover 比佢,分頻點定於250hz Linkwitz Riley 24db,而所有聲道也有用上high pass filter及low pass filter,至於peq方面,我暫時只用於subwoofer,room mode問題,sub low落EQ是必須的,除了woofer外,基本上其他聲道包括後置也是Dynaudio acoustic 產品,所以我也想原汁原味,不加任何EQ,還原軟件內訊息!少少題外話,現今仍有很多studio也是使用Dynaudio acoustic 的M3及BM15A守尾門,所以市面很多軟件也是靠呢兩只monitor食糊!另外,我又為八個聲道落了limiter去防止clipping及
distortion ,而sub low亦用上compressor ,使用compressor 後,由於我現用之woofer是shielded,所以我要求是準不是量,用後sub low是更快速更準,這是我暫時的基本配置,另外我也影一些相給你,好讓你參考一下此機之調校項目。
DF0CFA6C-1619-4016-AD79-F3D8F3387FCD.jpeg

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-27 17:43:23 | 顯示全部樓層
Leslie8 發表於 2018-10-27 02:50
Shadow 兄, 可否講解一下部QSD 前級有什麼調教功能呢?
是否同民用機一樣的調教,例如Time delay, 音壓,p ...

還有這些 不過唔知點解上傳不到
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-27 17:46:04 | 顯示全部樓層
Shadow 發表於 2018-10-27 17:43
還有這些 不過唔知點解上傳不到

Anyway,總之只是filter都多到用唔哂
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-10-28 11:26:52 | 顯示全部樓層
AV痴漢出沒
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-28 14:20:35 | 顯示全部樓層

我真是已經痴痴地。我已有新獵物你知㗎
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-10-28 14:29:38 | 顯示全部樓層
Shadow 發表於 2018-10-27 17:38
Leslie兄,thanks for your interest!此core之調教上真的多到數不清,幸好我之前也是QSC用家,所以在使用 ...

真是好復雜,比一般人真是搞唔掂。要你尼啲高手先得

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2018-10-28 14:44:11 | 顯示全部樓層
Shadow 發表於 2018-10-27 17:38
Leslie兄,thanks for your interest!此core之調教上真的多到數不清,幸好我之前也是QSC用家,所以在使用 ...

恕小弟無知 都不知是什麼

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-28 20:27:55 | 顯示全部樓層
Davidsky 發表於 2018-10-28 14:44
恕小弟無知 都不知是什麼

Hehe,David兄,待你過來香港一齊討論下,其實一D也不覆雜的!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2018-10-28 21:21:01 | 顯示全部樓層
密不透風,CP值高這個價位冇得輸

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-10-28 21:31:03 | 顯示全部樓層
Harry5 發表於 2018-10-28 21:21
密不透風,CP值高這個價位冇得輸

多謝哈利哥哥到訪來指點迷途羔羊
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-10-29 13:04:21 來自手機 | 顯示全部樓層
真係睇下Shadow兄分享已經好興奮!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 02:18 , Processed in 0.054691 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表