騎士t1984 發表於 2020-1-29 20:14 可唔可以set 3.1聲道?
使用道具 舉報
pepsiman 發表於 2020-1-29 21:34 當然可以,輸入喇叭到AV Amp就會出到3.1聲效...
騎士t1984 發表於 2020-1-29 22:51 dvd碟最好係咪用sony wega 電視顯示?
wkssss007 發表於 2020-1-30 13:03 樂聲畫王好啲
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 13:17 , Processed in 0.031106 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.