找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: rockychan

[前級] 換咗部前級 (Cary Cinema 12)

  [複製鏈接]
發表於 2011-6-8 20:43:26 | 顯示全部樓層
做餅主嗰啲就最窮
bigpun1975 發表於 2011-6-8 10:52


個個餅主都換野…幾時到你?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-8 20:46:23 | 顯示全部樓層
個個餅主都換野…幾時到你?
pam_jack 發表於 2011-6-8 20:43



    冇銀
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-8 20:52:36 | 顯示全部樓層
冇銀
bigpun1975 發表於 2011-6-8 20:46


鬼信你…
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-9 01:25:34 | 顯示全部樓層
回復 17# timmywan

Maybe you can contact Kit
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-9 01:33:34 | 顯示全部樓層
唔知大家知道邊到有得訂WW十仔XLR線呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-9 18:42:11 | 顯示全部樓層
唔知大家知道邊到有得訂WW十仔XLR線呢?
rockychan 發表於 2011-6-9 01:33


futureshop有冇? 但係佢嗰d好似係interconnect而唔係一條sub xlr
我唔係好識分, 希望買過既師兄可以指點一下
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-10 00:11:05 | 顯示全部樓層
回復 27# lemonstar

我覺得佢個太恐怖﹗ 我仲要8米tim
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-10 00:15:53 | 顯示全部樓層
有報告未??
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-10 22:44:01 | 顯示全部樓層
回復  lemonstar

我覺得佢個太恐怖﹗ 我仲要8米tim
rockychan 發表於 2011-6-10 00:11


我覺得佢個太恐怖<---
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-11 00:59:18 | 顯示全部樓層
回復 30# lemonstar

個價
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-6-11 01:18:39 | 顯示全部樓層
回復 29# pinkhung

邊到我出﹗ 係到你先啦﹗
名線就執,知唔知仲有邊到可以訂線呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-6-11 10:14:27 | 顯示全部樓層
名線又話執
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 15:13 , Processed in 0.035931 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表