找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: TChan

[分享] 又一吸睛新產品

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2025-1-21 10:14:24 | 顯示全部樓層
想請教一下各位師兄,從聲音質素方面考慮,邊隻牌子嘅SSD會比較好?
Thanks!
IMG_5076.jpeg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-22 08:56:29 | 顯示全部樓層
廠自己都係用佢,就試吓
IMG_5077.jpeg
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-1-22 09:05:17 | 顯示全部樓層
TChan 發表於 2025-1-20 20:29
體型不算大,但非常有量感,比個人曾經玩過的純串流機都要重。
機身熱,真熱,簡單講就等如一台運作中的電 ...

咁快就入咗手, 恭喜哂.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-22 09:54:08 | 顯示全部樓層
本帖最後由 TChan 於 2025-1-22 10:04 編輯
banjo 發表於 2025-1-22 09:05
咁快就入咗手, 恭喜哂.


間中都要搵啲嘢玩吓嘅
外型的確好吸引🤩
IMG_5083.jpeg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-22 11:46:21 | 顯示全部樓層
本帖最後由 TChan 於 2025-1-22 11:48 編輯

聲音非常淡定、流暢,能量感十足,感覺後級控制力、推動力都好咗……..

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-22 15:38:38 | 顯示全部樓層
部機跟嚟本身都有1T SSD,放佢自家嘢後仲有位剩,我copy咗隻NAS𥚃面歌仔入去,相比NAS HD,SSD聲音相對硬朗少少。

咁可能要再研究吓,睇吓買邊隻SSD好........
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-1-22 18:36:42 | 顯示全部樓層
TChan 發表於 2025-1-22 09:54
間中都要搵啲嘢玩吓嘅
外型的確好吸引🤩

如果你都係用埋Gustard嘅Dac, 用I2S嚟傳輸, 啲聲肯定仲正.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-22 19:01:16 | 顯示全部樓層
banjo 發表於 2025-1-22 18:36
如果你都係用埋Gustard嘅Dac, 用I2S嚟傳輸, 啲聲肯定仲正.

煲多一段時間,部機穩定咗,下一步可能先諗諗加返個同廠鐘玩下
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-23 08:36:20 | 顯示全部樓層
本帖最後由 TChan 於 2025-1-23 09:00 編輯

其實之前也有玩過部Gustard X30,可惜與S26在同一空間但不同時間出現,X30真不錯又好玩,就好比一位美女,外表上你無法挑剔缺點,但就是不喜歡放棄了,相信在不同系統又會有不一樣嘅發揮。

聽說嚟緊Gustard會出部R2R新旗艦R30,非常期待⋯⋯
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-23 08:47:57 | 顯示全部樓層
本帖最後由 TChan 於 2025-1-23 09:08 編輯

講到用I2S,我以前玩投影機對HDMI呢個插頭印象好差,又鬆又容易爛,依家去到純音響I2S,規格又冇統一,真係有啲怕怕......

*純粹個人非常主觀嘅偏見
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-1-23 08:47:59 | 顯示全部樓層
TChan 發表於 2025-1-22 19:01
煲多一段時間,部機穩定咗,下一步可能先諗諗加返個同廠鐘玩下

解碼同S26時鐘同步, 音效會三級跳.

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-23 16:02:14 | 顯示全部樓層
連續唱到第三日,聲音明顯變得有少少粗糙沙石,繼續煲.......
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-23 19:15:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 TChan 於 2025-1-23 19:19 編輯

廠出貨前最後一次散熱系統改良。
果然有心!

不過也可看成考慮未夠周詳
IMG_5096.jpeg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-25 10:54:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 TChan 於 2025-1-25 10:57 編輯

現時就Jplay upnp control S26,AES 入 DAC

進入第五日,似乎開始穩定下來,
依然淡定流暢,聲音不慢,但不屬於清爽明快類,如果高頻可以去得更盡就excellent ,
包圍感、層次及樂器分隔表現真不錯.......
IMG_5111.jpeg
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-1-25 12:18:08 | 顯示全部樓層
TChan 發表於 2025-1-25 10:54
現時就Jplay upnp control S26,AES 入 DAC

進入第五日,似乎開始穩定下來,

好吸引喎.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-25 12:26:32 | 顯示全部樓層

餅主快啲借去試,
我相信要去到大型系統先真正試到佢係真龍定係蛇
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-1-25 13:00:05 | 顯示全部樓層
TChan 發表於 2025-1-25 12:26
餅主快啲借去試,
我相信要去到大型系統先真正試到佢係真龍定係蛇  ...



過埋年先啦...年尾仲有好多片未出...
回復

使用道具 舉報

發表於 2025-1-25 13:00:06 | 顯示全部樓層
TChan 發表於 2025-1-25 12:26
餅主快啲借去試,
我相信要去到大型系統先真正試到佢係真龍定係蛇  ...



過埋年先啦...年尾仲有好多片未出...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2025-1-30 19:32:43 | 顯示全部樓層
跟機送粒同廠fuse,今天有空,就換上了。
播了幾段熟悉音樂,初聽感覺比前通透細緻了,今回印象不錯.......
IMG_5154.jpeg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2025-1-31 08:52:41 | 顯示全部樓層
I2S 比其他輸入端好聲得多,買條MPS 6N銅 HDMI線(1m)500有找,此線好好聲。 Gustard淘寶網有顯示針腳,睇睇便知是否同普通HDMI線針腳一樣。

正常HDMI 線的針腳是 mode 1, Gustard的都是用mode 1。

Screenshot 2025-01-31 084935.jpg
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 05:41 , Processed in 0.055777 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表