找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: buta.kami921

[分享] 新手初次分享…. 勿見怪

[複製鏈接]
發表於 2026-6-9 10:59:04 | 顯示全部樓層
buta.kami921 發表於 2026-6-9 08:43
哦 ~ 原來係終極絕招
呢個方法我都諗唔到......
放心, 講到呢D佢就唔在行既...   ...

死啦, 我唔明佢講咩添
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2026-6-9 12:55:39 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2026-6-9 10:59
死啦, 我唔明佢講咩添

因為鎗王你D玩具可以直入免申報 ~

但而家呢個環境, 都係睇下8月咩環境先....
而家屋企海關睇得好實

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-9 23:36:56 | 顯示全部樓層
buta.kami921 發表於 2026-6-9 12:55
因為鎗王你D玩具可以直入免申報 ~  

但而家呢個環境, 都係睇下8月咩環境先....

睇見師兄惨惨,俾隻🦀乸夾到實。🐭😭
回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-10 00:44:48 | 顯示全部樓層
buta.kami921 發表於 2026-6-9 12:55
因為鎗王你D玩具可以直入免申報 ~  

但而家呢個環境, 都係睇下8月咩環境先....

>> 而家屋企海關睇得好實

https://www.reddit.com/r/appletv ... hires_audio_on_the/
2026年6月9日 WWDC 2026: 第三代 Apple TV 4K 128 GB (2022) 電視機頂盒及謠傳今年將會推出的第四代 Apple TV 4K (2026) 電視機頂盒預計在9至11月的系統升級至 tvOS 27 之後,直接支持 Apple Music Hi-Res Lossless 播放更加高規格的 ALAC 24-bit 192 kHz.

tvos27_2_large.jpg

P.S. https://support.apple.com/en-hk/guide/tv/atvba3404860/tvos
Adjust Music APP settings on Apple TV 4K (tvOS 26): Audio Quality - Choose between High Quality (AAC) or Lossless (ALAC up to 24-bit/48 kHz).

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-10 08:15:14 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2026-6-9 10:59
死啦, 我唔明佢講咩添

你都唔使用燒咗的fuse當壞機去呃你老板
回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-10 12:56:36 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2026-6-10 08:15
你都唔使用燒咗的fuse當壞機去呃你老板

我更加唔明你講咩?

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-10 22:51:43 | 顯示全部樓層
buta.kami921 發表於 2026-6-9 08:43
哦 ~ 原來係終極絕招
呢個方法我都諗唔到......
放心, 講到呢D佢就唔在行既...   ...

呢度牽涉人流、物流同資金流噃。好煩。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-11 08:33:07 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2026-6-10 12:56
我更加唔明你講咩?

fuse燒咗仲開到機,唔識就當壞機。

你都唔用fuse,識都扮唔識
回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-11 15:18:11 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2026-6-11 08:33
fuse燒咗仲開到機,唔識就當壞機。

你都唔用fuse,識都扮唔識

我部部機都換晒ZERO3啦...
回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-11 16:10:20 | 顯示全部樓層
我用幾蚊粒fuse,着機就得啦。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2026-6-11 19:08:13 | 顯示全部樓層
本帖最後由 buta.kami921 於 2026-6-12 14:21 編輯

想請教下 ~
而家我仲有部OPPO 95 響度未駁....
如果我HDMI入電視....再用同軸入AMP.....
咁樣睇BLUERAY會唔會有影響 ?
因為我呢部馬仔係冇HDMI
回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-12 18:34:24 | 顯示全部樓層
buta.kami921 發表於 2026-6-11 19:08
想請教下 ~
而家我仲有部OPPO 95 響度未駁....
如果我HDMI入電視....再用同軸入AMP.....

你的amp內有DAC,聲音當然會靚咗,不過可能聲和畫不同步,聲音有delay。

我部Magnetar 入DAC,就有聲畫不同步,聲音有delay
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2026-6-12 23:44:18 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2026-6-12 18:34
你的amp內有DAC,聲音當然會靚咗,不過可能聲和畫不同步,聲音有delay。

我部Magnetar 入DAC,就有聲畫 ...

即是如果用同軸經AMP出就會有聲畫唔同步既問題😵‍💫😵‍💫
因為而家我係PS5 HDMI入電視,再光纖入AMP 😵‍💫
如果咁樣既話,我部blue ray駁黎好似無咩用處😅
回復

使用道具 舉報

發表於 2026-6-13 07:14:44 | 顯示全部樓層
buta.kami921 發表於 2026-6-12 23:44
即是如果用同軸經AMP出就會有聲畫唔同步既問題😵‍💫😵‍💫
因為而家我係PS5 HDMI入電視,再光纖入AMP 😵 ...

你自己試一下有無delay
回復

使用道具 舉報

發表於 7 天前 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2026-6-6 14:04
初燒用Sonus Faber Lumina I已經好好啦.

我當然只係用EPOS

yes, I still remember
回復

使用道具 舉報

發表於 7 天前 | 顯示全部樓層

係喎, 你都係同我一齊玩R33果批人喎...哈哈
回復

使用道具 舉報

發表於 7 天前 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2026-6-17 15:14
係喎, 你都係同我一齊玩R33果批人喎...哈哈

yes ar.... stop playing for quite a while.
come back and play again recently
回復

使用道具 舉報

發表於 7 天前 | 顯示全部樓層
Cyrustam 發表於 2026-6-17 15:53
yes ar.... stop playing for quite a while.
come back and play again recently

老朋友, 有需要就CALL我聚一聚 6508 8000. 上黎俱樂部聽下歌
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 6 天前 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2026-6-13 07:14
你自己試一下有無delay

暫時試左, 有少少delay.....
但唔太嚴重既

見到部Pionner N70-A, 有諗過用佢黎做解碼
RCA入番馬仔, 等部馬仔做番剩放大機咁行
睇下會唔會再好D

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 04:12 , Processed in 0.052374 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表